کد خبر: ۷۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۴۱

فرمانده کل سپاه: برخی که ادعا می کنند یار امام بودند، در پی توقف انقلاب هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بعضی‌ها ادعای انقلابی و یار امام بودن کرده اما متاسفانه توقف انقلاب اسلامی ایران را دنبال می‌کنند و خودشان را هم انقلابی می‌دانند.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بعضی‌ها ادعای انقلابی و یار امام بودن کرده اما متاسفانه توقف انقلاب اسلامی ایران را دنبال می‌کنند و خودشان را هم انقلابی می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، سردار سرلشکر جعفری در گردهمایی رزمندگان شهرستان رامهرمز اظهار داشت: این‌ها مشکلات سیاسی ما است و همیشه چه در صدر اسلام و چه در دوران حضرت علی(ع) بوده است و طرفداری از حق و فهمیدن حق و پای حق ایستادن، کار هر ملتی نیست و این کار بزرگ را ملت ایران انجام داده و پای آن ایستاده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز شاهدیم دشمنان داخلی و خارجی با تمام قوا علیه انقلاب اسلامی ایران در حال برنامه‌ریزی و توطئه هستند که نمونه‌های بسیاری از آن اعم از تحریم، تهاجم فرهنگی، تهدید امنیتی و سیاسی هستند.

جعفری اضافه کرد: دشمن، لحظه‌ای برای اینکه دل مردم را سست و حرکت مردم در راه انقلاب و نظام اسلامی را به تردید بیاندازد آرام و قرار ندارد اما به لطف الهی این مکرها به خودشان بازخواهد گشت و هربار که توطئه‌ای علیه ملت ایران اجرا می‌کنند شکست خورده و نتیجه آن باعث عزت و عظمت روزافزون انقلاب اسلامی ایران می‌شود.

وی در ادامه به بحث پیرامون مسئله داعش پرداخت و یکی از اهداف این گروهک تروریستی را که 15 سال پیش از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت، مقابله با توسعه بیداری اسلامی و صادر شدن انقلاب اسلامی ایران به دیگر کشورها عنوان کرد.

جعفری عنوان کرد: دشمنان تا بن دندان مسلح نظام اسلامی قادر به مقابله با ملت ایران نبوده و در هشت سال دفاع مقدس دیدند که جنگ با ملت ایران ریشه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر می‌سازد.