کد خبر: ۷۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۶۵۲۴
تعداد نظرات: ۸ نظر

اظهارات مسئول روابط عمومي سپاه درباره انتشار عکس‌هاي سردار سليماني


 مسئول روابط عمومي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت : سردار سليماني به شخصه رضايت ندارد که عکسها وخبرهايشان منتشر شود و مکررا درخواست جلوگيري از انتشار آنها را داشته اند.

سردار سرتيپ دوم رمضان شريف در واکنش انتشار بي رويه عکس ها و مطالب شخصي سردار سليماني در شبکه هاي اجتماعي و سايت هاي مختلف گفت : چهره هاي شاخص و شهيري همچون سردار سليماني به سبب پيوندي که با جنگ و شهداي دفاع مقدس داشته اند داراي روحيه اي معنوي و مذهبي هستند.

**خصوصيات سردار سليماني از او چهره اي محبوب در نزد مردم ساخته است
مسئول روابط عمومي کل سپاه ادامه داد : اين روحيه نشان از پايبندي عميق وي با آرمان هاي امام و تابعيت محض از ولايت فقيه توأم با اخلاص عمل دارد ؛ که خداوند به کار وي خير و برکت عطا نموده و جز اين نيست که خداوند عزتي را که به يک مومن و رزمنده مسلمان عنايت کرده است و به يقين اين عزت مرهون تلاش و مجاهدت و پايداري در راه حفظ بنيان هاي فرهنگ اسلام است که با امنيت مردم وانقلاب گره خورده است.

وي با اشاره به اينکه اين خصوصيات از سردار سليماني چهره اي محبوب در نزد مردم ساخته است ؛ بيان داشت : اين يک واقعيت غير قابل انکار است، اقشار مختلف ، گروه ها و شخصيت ها در مراسمات مختلف اين علاقه را ابراز کردند و تبلور آن در مراسم ترحيم مادر ايشان روئيت شد.

**پايمردي هاي سردار در مقابل گروهک هاي تکفيري باعث محبوبيت وي در منطقه شده است
شريف با بيان پايمردي هاي وي درخصوص گروهک هاي تکفيري که موجب خدشه دار شدن چهره اسلام شده اند ؛ عنوان کرد : اين رويدادها محبوبيت سردار را در سطح منطقه افزايش داده ودشمنان اسلام ونظام جمهوري اسلامي ايران به کرات به شجاعت ،اخلاص،روحيه ، ايمان و دانش وي درمنطقه اعتراف کرده اند.

سردار شريف در جواب سوال خبرنگار "آرمان کرمان” مبني بر اقدام اخير سايت خبرآنلاين جهت سنجش محبوبيت افراد دون شأن وغير ارزشي با کاراکتر بزرگي چون سردار قاسم سليماني و انتخاب مرد نمونه سال ايران ؛ نيز گفت: اين گونه رسانه ها براي افزايش جذب مخاطبين گاهي افرادي راکه در آن سال جذابيت داشته اند و پرکار بودند را مورد نقد وبررسي قرار ميدهد.
مسئول روابط عمومي کل سپاه تصريح کرد : يکي از ترفندهاي رسانه اي اين است که چنانچه عمدا يا سهوا دچار اشتباهي شده باشند و مورد اعتراض جمعي از مخاطبين قرار گرفته باشند ،تلاششان بر اين است که با پرداختن به موضوعات مورد علاقه مخاطبين ، کسب وجهه و رفتارشان را جبران کنند.

**مقاصد خبرانلاين مشخص است/سردار سليماني قابل قياس با افرادي که در اين نظر سنجي مطرح شده اند نيست
سردار شريف افزود: مقاصد اين سايت روشن است و با اين مقايسه مي خواهند به مخاطبانشان و مردم القا کنند که شخص محبوب تري وجود دارد.
وي با اشاره به اينکه نمي شود با اين گونه نظر سنجي ها برخورد جدي داشت ؛ بيان کرد : تنها يک گله ي دوستانه ازمسئولان اين سايت داريم ، چرا که سردار سليماني قابل قياس با افرادي که در اين نظر سنجي مطرح شده اند نيست.

**عدم رضايت سردار سليماني از انتشار تصاويرش در فضاي مجازي/اين تصاوير اسنادي در دشت دشمنان خواهد شد
مسئول روابط عمومي کل سپاه در خصوص واکنش سردار سليماني نسبت به انتشار هرگونه عکس و مطالب در مورد خودشان درسايت ها و شبکه هاي اجتماعي مختلف تأکيد کرد: وي به شخصه رضايت ندارد که اينگونه عکسها وخبرها منتشر شود و مکررا درخواست جلوگيري از انتشار آنها را داشته اند.

وي در پايان گفت : در اين راستا تا حد امکان جلوي رسانه هاي بزرگي چون صدا وسيما ،روزنامه ها و سايت هاي مجوز دار را گرفته ايم وبه ساير سايتها و رسانه ها توصيه مي کنيم از انتشارعکسها و مطالب مربوط به وي خودداري کنند تا اين ها اسنادي در دست دشمنان نشوند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
بهمن طاعتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
0
2
زنده باد سردار رشید اسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
1
درود خدا براوباد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
1
دست خدا به همراهشان
شهرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
1
منم دوستش دارم
مسعوذ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
0
زنده باد مردان دلیر همچون سردار بزرگ ایران
مسعوذ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
0
زنده باد مردان دلیر همچون سردار بزرگ ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
1
فقط ميشه گفت دمش گرم اين داعشيا خيلي از سردار ميترسن
صفورا
|
ROMANIA
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
1
خدا قوت. اجر شما با امام حسین ع