کد خبر: ۷۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۴۸

آبي‌ها واقعاً خوش‌شانسند که من در دربي برگشت نيستم!

خبر ورزشي/ رضا نوروزي مهاجم مصدوم پرسپوليس در رابطه با آخرين وضعيتش مي‌گويد: خدا را شکر ورم پايم خوابيده و اوضاع بهتر شده است. در ادامه سعي خواهم کرد تا با کار ويژه با بدنساز تيم هرچه سريع‌تر براي بازي مهيا شوم اما در اين رابطه همه چيز بستگي به نظر کادر فني تيم دارد و در واقع سرمربي تيم تشخيص مي‌دهد که تيم را در ديدار با النصر همراهي کنم يا خير.
بازيکن پرسپوليس در مورد شرايط سخت تيم‌شان براي ديدار با نفت مسجدسليمان تأکيد مي‌کند: شرايط سختي براي بازي با نفت مسجدسليمان داريم چون تعداد زيادي از بازيکنان‌مان را به دليل محروميت و مصدوميت در اختيار نداريم. کاش سازمان ليگ با ما همراهي مي‌کرد. ما نماينده فوتبال ايران در آسيا هستيم.
نفت مسجدسليمان تيم خوبي است و در خانه‌‌اش قطعاً براي کسب سه امتياز به مصاف ما مي‌‌آيد اما ما نيز به دليل شرايطي که داريم، محکوم به شکست دادن تيم نفت مسجدسليمان هستيم. رتبه نهم در ‌شأن پرسپوليس نيست. نوروزي درخصوص بازي حساس با تيم النصر نيز خاطرنشان کرد: النصر از دو تيم ديگر همگروه ما قوي‌تر است، بازي دشواري با اين تيم پيش‌رو داريم اما تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم که با امتياز به ايران برگرديم چون به اهميت بازي در خارج از خانه و کسب امتياز آگاه هستيم.
نوروزي در جواب کري‌خواني چند بازيکن استقلال که گفته بودند بهتر است پرسپوليس به جاي فکر بازي دربي به فکر بازي در دسته پايين‌تر باشد، نيز گفت: استقلالي‌ها خيال‌شان راحت باشد، ما اگر به ليگ يک هم سقوط کنيم، يک مأموريت مهم و حياتي داريم و اول استقلال را در دربي برگشت شکست مي‌دهيم! در بازي‌هايم با چند تيم مختلف ثابت کردم که استاد گلزني به استقلال هستم و اين‌قدر به استقلال خوب گل زدم که لقب قاتل استقلال را به من دادند و بازيکنان استقلال شانس آوردند که من نيستم، هرچند که با اين وجود هم جاي نگراني نيست چون بقيه بازيکنان پرسپوليس مانند دربي رفت از عهده دربي برگشت هم برخواهند آمد.