کد خبر: ۷۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۱۰

هفت تير کشي کارمند اخراجي با لباس زنانه/ عمليات پليس تهران براي آزادي گروگان‌ها

  کارمند اخراجي که با تشکيل يک گروه اقدام به سرقت مسلحانه از يک شرکت خصوصي در خيابان شريعتي کرده بودند، توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، ساعت 10 و 55 دقيقه صبح روز 23 اسفند يک مورد سرقت مسلحانه در يکي از شرکت‌هاي خصوصي خيابان شريعتي به کلانتري 104 عباس آباد اعلام شد و ماموران گشت انتظامي محله محور در کمتر از 3دقيقه خود را به محل رساندند.

ماموران پس از استقرار در محل مشاهده کردند سارقي با لباس زنانه در حالي که يک اسلحه زير مانتو پنهان کرده است ، در حال پرسه زدن جلوي درب شرکت است.

عوامل کلانتري بلافاصله وارد عمل شده و سارق مسلح را قبل از هر گونه اقدامي خلع سلاح کرده و تعداد 25 عدد تير جنگي نيز از وي کشف کردند.

بلافاصله پس از دستگيري سارق زن نما، دزد ديگري از محل متواري شد که وي نيز پس از چند دقيقه دويدن دستگير و اکيپ تخصصي کلانتري 104 در محل حاضر و پس از اداره کردن جو بوجود آمده در محل سارقين را به خودروهاي پليس منتقل کردند.

با دستگيري دو تن از سارقان مسلح عوامل کلانتري وارد شرکت خصوصي شدند و کارمندان و مدير شرکت را که بصورت گروگان و ‏دست و پا بسته در اتاقي محبوس شده بودند، آزاد کردند.

به دنبال آزادي مدير شرکت از بانک ملي تماس گرفته شد و پرسنل بانک از حضور فردي خبر دادند که قصد نقد کردن 4 فقره چک 15 ميليون توماني مربوط به اين شرکت را دارد.

لذا سريعا ماموران وارد عمل شده و متهم را در بانک دستگير و به همراه دو متهم ديگر روانه کلانتري کردند.

متهمان در کلانتري به جرم خود اعتراف کرده و ماموران در جريان تحقيقات پليسي دريافتند؛ يکي از کارمندان شرکت خصوصي به نام محسن که سال‌ها قبل به دليل رفتار‌هاي نادرست از شرکت اخراج شده بود، به خاطر گرفتن انتقام نقشه سرقت از شرکت را طراحي مي‌کند.

محسن در اين نقشه با تهيه اسلحه کلاشينکف و همچنين اجير کردن سه مرد که يکي از آنان برادرش بود، ساعت 7 صبح روز 23 اسفند ماه نقشه سرقت خود را عملي مي‌کند.

بر اساس گزارش پليس، ابتدا محسن به همراه برادرش و يکي ديگر از همدستانش به بهانه مسائل ناموسي وارد شرکت مي‌شوند و محسن در ابتدا براي ترساندن کارمندان شرکت در حالي که لباس زنانه به تن داشت اقدام به شليک يک تير هوايي مي‌کند.

سپس دو همدست ديگر اين کارمند اخراجي دست و پاي کارمندان و مدير شرکت را بسته و داخل اتاقي محبوس مي‌کنند و سپس به چک‌ها و اموال شرکت دستبرد مي‌زنند.

برادر محسن چک‌ها را به دست همدست ديگرشان که با خودروي تاکسي بيرون از شرکت منتظر آنان بود مي‌رساند تا او چک‌ها را به بانک برده و نقد کند و پس از پول شدن چک‌ها از محل متواري شوند.

در همين حين محسن جلوي درب شرکت با پنهان کردن اسلحه کلاشينکف زير مانتو اقدام به پرسه زني مي‌کند تا اينکه يکي از کارمندان شرکت موفق مي‌شود طي تماسي موضوع را به پليس گزارش دهد.

سرهنگ باقري شاد سرکلانتر يازدهم پليس پايتخت درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: از متهمان سرقت مسلحانه شرکت خصوصي، 60 سانت مواد مخدر مشکوک به شيشه و 2 عدد ‏پايپ کشف گرديد که مجموعا 3 نفر سارق دستگير شدند و يک عدد پوکه نيز از داخل شرکت کشف ‏شده است.

گفتني است، سه متهم در اختيار کارآگاهان اداره يکم پليس آگاهي قرار گرفتند و پليس همچنان در تعقيب آخرين همدست محسن است که توانسته بود قبل از حضور پليس در شرکت متواري شود.
*باشگاه خبرنگاران