کد خبر: ۷۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۲

واکنش فدراسيون فوتبال آرژانتين به شايعات/ مصدوميت مسي جدي نيست

فارس/ خبر يا شايعه مصدوميت ليونل مسي امروز در برخي از رسانه هاي خارجي منتشر شد و به نوعي اردوي تيم ملي آرژانتين و حتي مسئولان و هواداران بارسلونا را به شدت تحت تاثير قرار داد.
مسئولان فدراسيون فوتبال آرژانتين پس از جدي شدن اين شايعه و اينکه اعلام شد وي بايد 4 هفته از ميادين به دور باشد، دقايقي پيش به اين موضوع واکنش نشان داده و به صورت رسمي اعلام کرد مصدوميت مسي از ناحيه پنجه پا چندان جدي نيست و او مي تواند در ديدار تيم ملي کشورش مقابل السالوادور به ميدان برود.
ستاره بارسلونا که تيمش در ديدار ال کلاسيکو يک شنبه با نتيجه 2 بر يک مقابل رئال مادريد پيروز شد، نگران بود که نکند نيمکت نشين شود و نتواند در مقابل السالوادور و اکوادور در آمريکا حاضر شود.
در هر حال درپي آزمايش هاي به عمل آمده امروز در درمانگاه واشنگتن، تاييد کرده است که اين بازيکن 27 ساله هيچ مشکلي با پاي راستش ندارد.
علاوه بر اعلام رسمي فدراسيون فوتبال آرژانتين، سايت رسمي بارسلونا در خبري آورده که اين بازيکن در مسابقات بين المللي در کنار تيمش خواهد بود.
تيم ملي آرژانتين هم تاييد کرد که لئو مسي مجموعه اي از آزمايش ها را در يک درمانگاه خصوصي در واشنگتن به سبب درد در ناحيه انگشت بزرگ پاي راستش تحمل کرده است.
تيم ملي آرژانتين دو ديدار با السالوادور و اکوادور را در روزهاي هفتم و دهم فروردين در واشنگتن خواهد داشت.
مسي در روز 15 فروردين هم در ديدار تيم باشگاهي‌اش بايد مقابل سلتاويگو به ميدان برود.