کد خبر: ۷۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۴۷

حاج‌رضايي: صداي پاي لومپنيسم مي‌آيد

ورزش 3: امير حاج رضايي کارشناس فوتبال معتقد است که با خروج کي‌روش از فوتبال ايران دوباره لومپنيسم به فضاي فوتبال ملي مسلط خواهد شد.

حاج رضايي گفت: عنوان شده که آقاي کي‌روش هيچ کاري براي فوتبال ايران نکرده بعضي ها هم اين حرف را باور دارند اما من معتقدم که از بزرگترين کارهايي که ايشان انجام داده مبارزه با بازيکن سالاري که خودش يک کار کم سابقه در فوتبال ايران است و واقعا براي ما لازم بود.

او ادامه داد: من نگران اين هستم که بعد از رفتن آقاي کي‌روش بخشي از فوتبال ايران که کم مايه و کم سابقه است دوباره وارد فوتبال ملي شود و به زيان فوتبال مخصوصا تيم‌ملي تمام شود.

وي افزود: صحبت هايي پيرامون دستمزد بالاي کي‌روش، هزينه هاي زياد محل اقامت و مسائل مربوط به او مي‌ شود که به عقيده من با رفتن ايشان يا مي‌ رويم سراغ مربي ايراني و يا مربي ارزان قيمت خارجي که فاقد ارزش است.

حاج رضايي با اشاره به تنش وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال گفت: همين تنش ها باعث تغيير در راس هرم فدراسيون فوتبال شد چون وزارتخانه مايل به حفظ کي‌روش نبود حالا نمي‌ دانم مساله مربوط به اين مي‌ شود که پول ندارند يا بحث ديگري است اما من چشم انداز خوبي براي فوتبال ايران نمي‌ بينم. فاصله کمي که براي پر کردن صندلي مربيگري تيم‌ملي تا مقدماتي جام‌جهاني وجود دارد، قطعا براي ما مشکل ساز مي‌ شود اما مثل هميشه اميدواريم که خبرهاي خوبي براي فوتبال ما باشد.

او در پايان با اشاره درباره صحبت هايي که از سوي منابع گوناگون درباره برخي حاشيه ها و اتفاقات ناخوشايند در دوره مربيگري کي‌روش به زبان آمده، حرف هاي جالبي دارد. با توجه به اينکه گفته شده فدراسيون بايد درباره علت واقعي جدايي کي‌روش شفاف سازي کند، حاج رضايي در اين باره مي‌ گويد: آفتاب آمد، دليل آفتاب. همانطور که گفتم اين صحبت ها نشان دهنده آن است که صداي پاي لومپنيسم مي‌ آيد. آقاي کي‌روش مربي بزرگي است و من فکر نمي‌ کنم که وارد جريان دلال بازي فوتبال ايران شده باشد.