کد خبر: ۷۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۲

کی‌روش قید کریمی را زد/ سفر بازیکن استقلال به سوئد لغو شد

سفر بازیکن تیم استقلال که قرار بود جایگزین هافبک مصدوم تیم ملی در اردوی سوئد شود با تصمیم سرمربی تیم ملی و دپارتمان این تیم لغو شد.

مصدومیت احسان حاج صفی ملی پوش سپاهان در کمپ اتریش باعث شد تا کارلوس کی‌روش تصمیم به استفاده از بازیکن دیگری به عنوان جایگزین وی گیرد.

یعقوب کریمی بازیکن استقلال انتخاب جدید سرمربی تیم ملی بود که قرار شد با پروازی جداگانه به اردوی تیم ملی در سوئد ملحق شود که سفر این بازیکن در آخرین لحظه به سوئد لغو شد.

دپارتمان تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار بیانیه‌ای ضمن تعجب آور دانستن اظهارات میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال برای معرفی کریمی علت لغو سفر این بازیکن را به شرح زیر توضیح داد:

با توجه به اظهارات ناگهانی و تعجب آور سرپرست تیم استقلال و اطلاعاتی که ایشان به آقای کفاشیان داده اند، تصمیم گرفته شد که سفر یعقوب کریمی لغو شود. در کمال تاسف باید گفته شود اطلاعات بیان شده توسط سرپرست استقلال به طور کامل بر خلاف و علیه گزارش پزشکی دریافتی و ارسالی توسط دکتر ستوده (پزشک استقلال) پس از بازی استقلال و نفت است. در آن گزارش آمده بود که تمامی بازیکنان ملی پوش استقلال سلامت هستند. دعوت های انجام شده در تیم ملی همیشه مبنی بر مشاهدات فنی و گزارش های پزشکی است. بسیار شفاف است که بنا بر دیدگاه های متفاوت موجود در باشگاه استقلال میان مدیریت و کادر پزشکی، این اتفاق رخ داده است."

دپارتمان تیم ملی قبل از انتشار این بیانیه موضوع را به اطلاع کارلوس کی‌روش رساند که در نهایت نیز این مربی قید استفاده از یعقوب کریمی را در بازی با سوئد زد.