کد خبر: ۷۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۷۴

عبدالملک الحوثی: عربستان و آمریکا در رأس نیروهای شر قرار دارند

رهبر جنبش انصارالله یمن با محکوم کردن تجاوز عربستان سعودی به یمن، این اقدام را کاملا بی‌توجیه دانست که در راستای منافع آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی حملات عربستان سعودی به یمن را بشدت محکوم کرد و آن را همسایه‌ای ظالم دانست.

بنا بر گزارش شبکه المیادین، رهبر جنبش انصارالله تأکید کرد که حمله نظامی عربستان و چند کشور عربی به یمن، کاملا بی‌توجیه بود که چهره حقیقی و وحشیگری و تجاوزکاری آنان را نشان داد.

او با اشاره به منافع رژیم صهیونیستی در حمله عربستان به یمن، اعلام کرد که اولین کسی که از انقلاب یمن ابراز نگرانی کرد، رژیم صهیونیستی بود که اکنون در یمن با عربستان منافع مشترک پیدا کرده‌اند.

این مقام بلندپایه انصارالله، دولت‌های عربی تجاوزکار به یمن را «عروسک‌ها» و آلت‌های دست قدرت‌های غربی دانست که طرح تجزیه، تخریب یمن و ملت‌های یمن را اجرا می‌کنند و برای همین ملیاردها دلار هزینه کردند تا عوامل خود را در یمن فعال کنند و ملت یمن را دچار تفرقه کنند اما زمانیکه این طرح ناکام در همه سطوح مالی، سیاسی و رسانه‌ای ناکام ماند، چهره واقعی شنیع خود را نشان دادند و تجاوز نظامی را به یمن آغاز کردند.