کد خبر: ۷۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۹۰

هشدار انصارالله به عمليات استشهادي در عربستان

 عضو شوراي اجرايي جنبش انصار الله يمن تاکيد کرد در صورت تداوم تجاوز سعودي‌ها به خاک يمن با عمليات هاي استشهادي در خاک عربستان به سوي نابودي رژيم تکفيري آل سعود پيش مي‌رويم.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، «عبدالمنعم القرشي»، عضو شوراي اجرايي جنبش انصار الله يمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در صنعا تاکيد کرد: همان گونه که جنبش انصار الله به سقوط برخي رژيم‌هاي عربي حامي تروريسم وعده داده است، اگر تجاوز عربستان به ملت مظلوم يمن ادامه پيدا کند، طي ساعات آتي عمليات‌هاي استشهادي در داخل خاک عربستان پياده کرده و به سوي نابودي رژيم سعودي پيش مي‌رويم.

وي افزود: ما صداي صهيونيست‌ها را مي‌شنويم که مي گويند با آل سعود در جبهه واحدي هستند، عربستان نقشه آمريکا و اسرائيل را پياده مي‌کند، ملت يمن شکار راحتي نيستند و متجاوزان بهاي سنگيني براي اين تجاوز خود خواهند داد، جنبش انصار الله عزت و آزادي اجتماعي و سياسي را براي ملت مظلوم يمن مي‌خواهد.

القرشي تاکيد کرد:عامل حقيقي در تجاوز عربستان ناکام ماندن سياست‌هاي آل سعود در داخل يمن است که از منصور هادي و گروه‌هاي تکفيري مايوس گشته و احساس کرد که يمن ملک مردمانش شده است و اين براي آل سعود قابل تحمل نيست.

اين مقام انصارالله تاکيد کرد:رژيم تکفيري-وهابي آل سعود به آمريکا و اسرائيل تکيه کرده است اما همان گونه که السيد الحوثي گفت تکيه ملت يمن به پروردگار متعال است و ما به دشمنان خود وعده مي‌دهيم که آنها را در داخل يمن سرکوب مي‌کنيم و به همگان نشان مي‌دهيم شجاعتي که ملت يمن دارد چيست.
*فارس