کد خبر: ۷۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۵

سردار اشتري: پيگيري‌هاي امنيتي و انتظامي درباره شهادت دانايي‌فر در حال انجام است

  فرمانده نيروي انتظامي کل کشور درباره آخرين پيگيري‌ها در خصوص دانايي‌فر افزود: اين مسئله از طريق وزارت کشور، دستگاه‌هاي امنيتي، وزارت خارجه و نيروي انتظامي در حال پيگيري است و از اين رو نتيجه خوبي هم خواهيم گرفت.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي کل کشور در حاشيه مراسم ختم همسر آيت‌الله جنتي و در جمع خبرنگاران درباره مهمترين برنامه پليس براي نام سال اظهار داشت: ما بنا داريم در سال 94 خدمات انتظامي را به مردم افزايش دهيم و در اين حوزه هر چه بيشتر بتوانيم فعاليت کنيم تا نتيجه آن نظم و آرامش و امنيت بيشتر باشد.

اشتري درباره اينکه آيا طرح‌هاي گذشته در نيروي انتظامي دنبال خواهد شد يا خير، تصريح کرد: بر اساس قانون و برنامه‌هايي که از سال 94 داريم انشاءالله طرح‌هاي خود را اعلام خواهيم کرد و طرح‌هاي خوبي که شروع شده ادامه پيدا خواهد کرد.

فرمانده نيروي انتظامي کل کشور با بيان اينکه کارهاي جديدي در برنامه‌هاي ما قرار دارد،درباره آخرين پيگيري‌ها در خصوص دانايي‌فر افزود: اين مسئله از طريق وزارت کشور، دستگاه‌هاي امنيتي، وزارت خارجه و نيروي انتظامي در حال پيگيري است و از اين رو نتيجه خوبي هم خواهيم گرفت.
*فارس