کد خبر: ۷۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۸

سخنگوی وزارت کشور : وزیر کشور برای پاسخگویی به مجلس در مورد پول‌های کثیف آمادگی دارد

 سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد:‌ وزیر کشور آمادگی پاسخگویی به موضوعات مرتبط با ورود پول‌های کثیف به سیاست را به مجلس دارد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، امیری درحاشیه مراسم سومین روز درگذشت همسر دبیر شورای نگهبان در پاسخ به سوال ایسنا در ارتباط با موضوع پول‌های کثیف و دعوت مجلس از وزیر کشور برای پاسخگویی به ابهامات گفت: تعاملات مجلس و وزرا یک مساله عادی و معمول است و وزرای دولت همواره برای پیشبرد اهداف دولت در مجلس حضور می‌یابد و وزیر کشور از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: دعوت نمایندگان از وزرا هیچ مساله خاص و حساسیت برانگیزی نیست و وزیر کشور در موضوع خاص پول‌های کثیف نیز آمادگی حضور در مجلس و ارائه توضیحات را دارد وهمه این صحبت‌ها و مسائل در محور پیشبرد اهداف نظام مطلوب و مرسوم است.

سخنگوی وزارت کشور همچنین در خصوص موضوع حمله به نماینده تهران در شیراز و پیگیری این پرونده تاکید کرد: با دستور رییس جمهور به وزارت کشور این پرونده در جریان پیگیری افتاد و در همین راستا وزیر کشور هیاتی را با مسوولیت معاونت امنیتی وزارت کشور در استان فارس مستقر کرد و بررسی‌های اولیه در این باره انجام و تصمیماتی گرفته شد.

وی تصریح کرد: نتیجه آخرین جلسات این بود که عوامل شناسایی شده در فیلمی که در اختیار وزارت کشور است در اختیار دستگاه قضایی قرار گیرد و این اتفاق نیز افتاده است و دستگاه قضایی استان فارس در حال احضار عوامل این موضوع است و وزارت کشور نیز در حال تدوین گزارش تصمیمات و فعالیت‌های انجام شده در موضوع شیراز است وبه زودی در یک فرصت مناسب اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: آنچه که در شیراز اتفاق افتاد نه شرعا قابل قبول بود و نه اخلاقا و قانونا و ما به هیچ وجه نمی‌توانیم با عناوین ارزشی قانون شکنی کنیم و در نظام جمهوری اسلامی قوانین مشخص و با تایید فقها لذا نقض قانون به نوعی نقض موازین شرعی است.
*ایسنا