کد خبر: ۷۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۶

انفجار در يک منزل مسکوني در تهران ۲ مجروح داشت

 سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران از بروز انفجاري در يک منزلي مسکوني در دولت آباد به علت نشت گاز خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سيد جلال ملکي اعلام کرد: در ساعت ۲۰:۰۵ دقيقه شب گذشته (شنبه ۸فروردين)، انفجار شديدي در يک منزل مسکوني در دولت آباد، محله صفائيه اعلام مي‌شود و نيروهاي آتش نشاني به محل اعزام شده و مشاهده مي‌شود اين انفجار در يک منزل مسکوني يک طبقه به وسعت حدود يکصد مترمربع رخ داده است.

وي با بيان اينکه منزل مذکور داراي دو قسمت است، توضيح داد: قسمت جلويي منزل اختصاص به مالک و قسمت عقبي آن اجاره داده شده بود که گويا مستاجران چند روزي در منزل حضور نداشته‌اند. اين انفجار در قسمتي که متعلق به مستاجر بود رخ داده که باعث تخريب کامل ديوارها، سقف‌ها و شکسته شدن شيشه‌ها شده بود. همچنين همه لوازم منزل اين خانه در اثر انفجار به خارج پرتاب شده و بخش‌هايي از سقف و ديوارهاي منزل مالک هم تخريب شده بود.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران ادامه داد: مالک منزل و همسر وي که پيرمرد و پيرزني بين ۷۰ تا ۸۰ سال بودند به علت ريختن آوار دچار آسيب‌ديدگي شده بودند و همزمان با رسيدن نيروهاي آتش نشاني همسايه‌ها سعي در خارج کردن اين دو فرد از زير آوار داشتند. در نهايت اين دو نفر تحويل نيروهاي اورژانس داده شدند.

ملکي در ادامه در مورد علت بروز اين حادثه اظهار کرد: بررسي کارشناسان نشان داد که نشت گاز شهري از يکي از وسائل و ايجاد جرقه ناگهاني باعث ايجاد اين حادثه شده است. در نهايت عمليات در ساعت ۲۱:۲۵ به پايان رسيد.
*مهر