کد خبر: ۷۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۷

خاکپور: با فوتبال چه کرديم که هواداران از ورزشگاه قهر کرده اند

 سرمربي تيم ملي فوتبال اميد ايران گفت: بايد از خودمان بپرسيم که با فوتبال چه کرديم که مردم از ورزشگاه قهر کردند و مثل سابق حضور پرشوري ندارند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، محمد خاکپور پس از پيروزي 6 بر صفر تيم ملي اميد ايران مقابل افغانستان گفت: فکر مي‌کنيم برنده اين بازي هواداران بودند، حضور پرشور مردم در ورزشگاه انرژي مثبتي به اين مسابقه داد که هم هواداران لذت بردند و هم بازيکنان از مسابقه راضي شدند.

وي افزود: امروز ورزشگاه آزادي فضايي داشت که ساليان سال است به دنبال آن مي‌گرديم، هواداران آنقدر به بازي انرژي مثبت دادند که به ياد روزهايي که خودم در اين ورزشگاه فوتبال بازي مي‌کردم ، افتادم. بايد از خودمان بپرسيم که چه کرديم که مردم از ورزشگاه‌ها قهر کردند؟ اميدوارم روزي برسد که ورزشگاه پر از هوادار شود و به نوعي فوتبال بازي کنيم که هواداران هورا بکشند، اميدوارم مردم در بازي ما مقابل عربستان به ورزشگاه بيايند و طوري کار کنيم که آنها لذت ببرند، هوادار رکن مهمي در فوتبال است.

سرمربي تيم ملي ايران در رابطه با پيروزي تيمش عنوان کرد: به حسين صالح مربي افغانستان به خاطر تيم خوبي که ساخته است تبريک مي‌گويم، از مبارزه خوب افغانستان تشکر مي‌کنم، جا دارد به تک تک بازيکنان تيم‌مان خسته‌نباشيد بگويم که تا اين اندازه تلاش کردند و از جان خود مايه گذاشتند.

خاکپور در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در رابطه با اينکه ايران در 3 بازي اخير گلي دريافت نکرده و آيا فکر مي‌کنند در ديدار مقابل عربستان هم بتوانند دروازه را بسته نگه دارند، گفت: از روزي اولي که کارمان را با تيم آغاز کرديم يکي از اهداف اصلي ما عدم دريافت گل در هر تورنمنتي بود، خوشبختانه در تورنمنت اخير گلي را دريافت نکرديم و تا به امروز به هدفمان رسيديم. سازمان دفاعي ما بسيار خوب است و تمام يازده بازيکن به خوبي به وظايفشان عمل مي‌کنند.

سرمربي ايران در رابطه با اينکه کيفيت بازيکنان در دفاع تيمي مناسب است ولي در مصاف هاي تک به تک بازيکنان به راحتي دريبل مي‌خورند، عنوان کرد: من اين مسئله را نديدم، شايد در بازديد دوباره از مسابقه متوجه اين مسئله شوم ولي چيزي که من امروز ديدم نشان داد ما مدافعان سخت‌گير و باهوشي داريم، ما بغير از اين ديدار در ساير مسابقات ديگر هم در دفاع قوي نشان داديم، وقتي تيمي در يک بازي سراسر حمله است ممکن است در برخي صحنه‌ها بازيکنانش جا بمانند.

خاکپور در رابطه با اينکه پس از تعويض عليرضا جهانبخش، بازوبند به روزبه چشمي داده شد ولي پس از آن دوباره بازوبند را به بهنام‌برزاي دادند، خاطرنشان کرد: کاپيتان دوم ما بهنام برزاي است، ما 23 کاپيتان داريم و هر بازيکن براي خودش يک کاپيتان است، بازوبند کاپيتاني نمي‌آورد، عليرضا جهانبخش وقتي تعويض مي‌شد متوجه حضور بهنام برزاي نبود و به همين خاطر بازوبند را به چشمي داد که پس از دقايقي دوباره بازوبند به برزاي رسيد، فکر نمي‌کنم اين مسئله جايي براي طرح سوال داشته باشد.

سرمربي تيم اميد ايران در پاسخ به اين سوال که ديدار با عربستان را چطور ارزيابي مي‌کند، تصريح کرد: تمام تيم‌ها خوب هستند و ويژگي‌هاي خاص خودشان را دارند، عربستان هم تيمي خوب و منطقي است که فوتبال حساب شده‌اي بازي مي‌کند، ما از عربستان شناخت خوبي داريم و اين تيم را به طور کامل آناليز کرديم و با تمام توان تلاش مي‌کنيم تا نتيجه لازم را کسب کنيم.

*فارس