کد خبر: ۷۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۷
سردار باقرزاده:

حملات رژيم "آل سعود" آتش‌بازي با انبار باروت است

  مشاور عالي رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح با فاقد ارزش دانستن حملات رژيم آل سعود از نظر تأثيرگذاري بر عزم و اراده ملت يمن، آن را نوعي آتش‌بازي با انبار باروت دانست.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سردار سيدمحمد باقرزاده اظهار داشت: رژيم آل سعود هرگز قادر نخواهد بود يمن را در سيطره خود بگيرد، چرا که يمني‌ها در طول تاريخ ثابت کرده‌اند، دلداده‌ي عصمت و طهارت (عليهم السلام) هستند و هيچ گاه تعاليم غير را بر نمي‌تابند.

وي ادامه داد: آنچه که اين روزها تحت عنوان ائتلاف ضد يمني و با هدايت آمريکا و محوريت رژيم کودک‌کش آل سعود در قالب بمباران‌ها عليه کودکان و زنان و شهروندان غير نظامي در حال انجام است، شبيه جنگ غزه است که سرانجام آن نفرت جهانيان از آمريکا و مزدوران منطقه‌اي آنان را در پي خواهد داشت.

مشاور عالي رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح با فاقد ارزش دانستن حملات رژيم آل سعود از نظر تأثيرگذاري بر عزم و اراده ملت يمن، آن را نوعي آتش‌بازي با انبار باروت دانست که دير يا زود آتش ناشي از آن خرمن آرزوهاي آل سعود را خاکستر خواهد کرد.

وي با بيان اينکه ارتش عربستان فاقد سازمان، فرماندهي و توانايي مديريت نبرد و کنترل و هدف گيري در يک جنگ طولاني است، آينده اين جنگ را همانند جنگ سوريه و عراق به ضرر آمريکا و عربستان توصيف کرد و گفت: مردم مؤمن، مقاوم و ساده زيست يمن، مردم دست بسته‌اي نيستند و توان دفاع از خود را در سخت‌ترين شرايط ممکن دارند، چيزي که نازپرودگان آن سعود از آن بي‌بهره‌اند.
*فارس