کد خبر: ۷۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۰۸

واکنش سرمربي تيم ملي فوتبال سوئد در مورد حضور نداشتن زنان ايراني در ورزشگاه ها

  اريک هامرين پيش از ديدار برابر ايران به تمجيد از تيم کارلوس کي‌روش پرداخت و آن را تيمي بسيار خوب توصيف کرد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، دو تيم ملي ايران و سوئد فرداشب (سه‌شنبه) در ديداري دوستانه برابر هم به ميدان خواهند رفت. ايران در بازي قبلي دوستانه خود موفق شد با دو گل برابر شيلي به برتري برسد و حالا در اين ديدار تيم ملي ايران در آخرين ديداري که کارلوس کي‌روش هدايت آن را بر عهده خواهد داشت برابر سوئد به ميدان خواهد رفت.

اريک هامرين سرمربي سوئد پيش از ديدار تيمش برابر ايران گفت:‌ بازي با ايران براي ما بسيار مهم است و مي‌خواهيم خودمان را برابر تيمي خوب مثل ايران محک بزنيم. هر دو تيم شرايط خوبي دارند. به همين خاطر فکر مي کنم اين ديدار بازي خوبي از آب در خواهد آمد. ما بازي هاي ايران را در جام جهاني ديديم و مي دانيم آنها در اين جام بازي هاي خوبي به نمايش گذاشتند. بازي قبلي آنها برابر شيلي را هم ديديم که توانست به برتري برسد. ايران تيمي بسيار خوب است و آنها اين موضوع را در جام جهاني و بازي برابر شيلي ثابت کردند.

سرمربي سوئد در ادامه گفت: مطمئنم اين بازي بسيار خوب خواهد شد. بازي ايران برابر شيلي را به دقت ديدم. آنها در نيمه نخست چند فرصت گلزني را از دست دادند و روي ضد حملات بسيار خطرناک هستند. علاوه بر آن ايران از نظر ساختار دفاعي در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و همه اين فاکتورها باعث شده تا ايران تيمي خوب و قابل احترام باشد.

هامرين در ادامه گفت: برابر ايران همه بازيکنان خودم را در اختيار دارم و مصدومي براي اين ديدار ندارم و قصد ندارم در اين ديدار به زلاتان استراحت بدهم و او برابر ايران به ميدان خواهد رفت.

خبرنگاران سوئدي در پايان درباره حضور نداشتن زنان ايراني در ورزشگاه ها و دليل پذيراش بازي دوستانه با ايران از هامرين سوال کردند که اين مربلي سوئدي گفت: براي من مسائل سياسي اهميتي ندارد و نمي توانم به آنها پاسخ بدهم. فقط درباره مسئل فوتبالي از من سوال کنيد. ما بازي با ايران را به دلايل فوتبالي قبول کرديم و کاري به فعاليت‌هاي سياسي نداريم.
*ايسنا