کد خبر: ۷۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۶

هزينه برکناري کي‌روش بالاتر مي‌رود/ ديدار تدارکاتي سرنوشت‌ساز!

 افکار عمومي موافق جدايي کي روش نيست، بازيکنان تيم ملي هم اين جدايي را دوست ندارند، پرسش اين است که آيا تيم ملي مقابل سوئد همچنان بازي يا نتيجه را مي‌برد و مقابل برکناري کي‌روش مقاومت مي‌سازد؟

اگرچه کفاشيان صريح و واضح اعلام کرده بود که کي روش به احتمال ۹۵ درصد پس از ديدار با سوئد از تيم ملي جدا مي شود اما آنها که فوتبال ايران را تعقيب مي کنند نيک مي دانند که اين درصدهاي به ظاهر کوچک بيش از اينکه آماري واقعي را نشان دهد بيشتر از اميدواري براي چرخيدن اصل ماجرا خبر مي دهد و به اين ترتيب نمي توان گفت که کار کارلوس کي روش قطعا با فوتبال ايران تمام شده است چرا که خود کفاشيان نيز هنوز اميدواري هايي براي نگه داشتن کي روش دارد.

در واقع ديدار با سوئد از برخي جهات تعيين کننده سرنوشت کي روش و فوتبال ايران است چرا که پيروزي در اين ديدار يا حتي تساوي و شکست مقتدرانه مقابل ياران زلاتان ابراهيموويچ مي تواند فشار خرد کننده اي بر مخالفان کي روش وارد آورد و هزينه برکناري کي روش را بسيار بالا ببرد.

با اين توضيح ها و دانستن اينکه ديدار با سوئد بيش از يک بازي تدارکاتي هست اين ديدار حساس و حساستر مي شود به ويژه آنکه نيک مي دانيم بازيکنان تيم ملي هم کي روش را دوست دارند و از اين جهت مي کوشند تا با بالا بردن هزينه برکناري کي روش مقابل افکار عمومي اين پرتغالي را در ايران نگه دارند.

تيم ملي سوئد که فرداشب مقابل ايران صف آرايي مي کند تيمي يک دست و قدرتمند و سريع است که صرف نظر از زلاتان که يکي از برترينهاي تاريخ فوتبال دنيا به شمار مي رود بازي کنان يکدست و خوب ديگري هم دارد که کاملا اروپايي بازي مي کنند و حالا مثل شيلي غافلگير هم نمي شوند.

بايد ديد چه اتفاقاتي در اين ديدار رخ مي دهد و آيا بازي کنان تيم ملي هزينه برکناري کي روش را با برد ديگري مقابل يکي از قدرتهاي جهان بالا مي برند يا اينکه تيم ملي ايران در دومين ديدار تدارکاتي اش در اروپا با کي روش خداحافظي مي کند؟
*مهر