کد خبر: ۷۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۲

ذوالفقاري: گزارش واقعه شيراز تا چند روز آينده به مسئولان تقديم مي‌شود

 معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور در خصوص آخرين وضعيت پيگيري واقعه شيراز گفت: همه ابعاد اين واقعه مورد بررسي قرار گرفته و گزارش نهايي تهيه شده است که تا چند روز آينده به مسئولان تقديم خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، حسين ذوالفقاري معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور در پاسخ به سوال خبرنگار اين پايگاه در خصوص آخرين وضعيت پيگيري واقعه شيراز اعلام کرد: همه ابعاد اين واقعه مورد بررسي قرار گرفته است و کليه مستندات و مدارک تهيه شده است و با بررسي هاي ميداني که صورت پذيرفته گزارش نهايي تهيه و به وزير محترم کشور و رياست شوراي امنيت کشور ارائه و تا چند روز آينده به مسئولان تقديم خواهد شد.

ذوالفقاري افزود: در اين گزارش به زمينه ها و عواملي که در بروز اينگونه وقايع موثر بوده اند نيز توجه شده و علاوه بر شناسايي عوامل متعرض به آقاي مطهري به ديگر عوامل و عناصري که در بروز حادثه نقش داشته اند و يا به مسئوليت قانوني خود عمل نکرده اند پرداخته شده است.

وي ادامه داد که اکنون هماهنگي و همراهي مناسبي در چارچوب قانون بين مسئولان کشوري و استاني براي اقدام قانوني وجود دارد و تاکنون توسط دستگاه قضايي استان تعداد 9 نفر احضار و جلب شده اند و براي آنها قرار وثيقه صادر شده است.