کد خبر: ۷۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۹۰

ادامه عمليات ارتش سوريه عليه تروريست ها در شهر "ادلب"

 منابع سوري از حملات گسترده نيروهاي ارتش به مواضع تروريست‌هاي تکفيري در شهر ادلب و کشته و زخمي شدن ده ها نفر از آن ها خبر دادند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، روزنامه الوطن سوريه از تشديد حملات ارتش اين کشور عليه گروه‌هاي تروريستي در شهر ادلب و بازپس گيري تپه هاي جديد مشرف بر الزبداني با هدف پيشروي به سمت اين شهر واقع در قلمون خبر داد.

يک منبع ميداني در ادلب گفت ضربات مهلک ارتش، به کشته و زخمي شدن صدها تروريست از جمله سرکردگان جبهه تروريستي منجر شده است که به همراه ديگر گروه هاي تروريستي همپيمان ، پرچم شبکه تروريستي القاعده را در ساختمان هاي دولتي در شهر ادلب برافراشته اند.

تقويت مواضع ارتش سوريه در حومه "ادلب"
همزمان با تقويت مواضع ارتش در حومه ادلب و اردوگاه هاي المسطومه و القرميد، مجموعه ديگري از افسران و سربازان ارتش ترکيه با هدف حمايت از گروه‌هاي تروريستي به شهر ادلب وارد شده اند، تجهيزاتي از حومه هاي حلب و حماه براي حمايت از تروريست ها در ادلب، وارد اين شهر شده است.

خبرنگار الوطن، اخبار برخي رسانه‌هاي معاند و ادعاي آنها مبني بر سيطره جبهه تروريستي النصره و هم پيمانانش در اتاق عمليات جيش‌الفتح بر جاده ادلب به المسطومه و بستن راه اريحا به جسرالشغور از سوي آنها را تکذيب کرد.

پيشروي نيروهاي ارتش سوريه در "قلمون"
در قلمون هم، نيروهاي ارتش به عمليات خود براي سيطره بر اطراف شهر الزبداني با هدف پيشروي به سمت اين شهر ادامه دادند و توانستند با سيطره بر برخي تپه هاي اطراف شهر، پنج تروريست را به هلاکت برسانند.

نيروهاي ارتش همچنين با ايجاد کمين در برابر يک گروه تروريستي که درصدد نفوذ به سمت الضمير بود، تمام اعضاي آن را به هلاکت رساندند.

نيروهاي ارتش همچنين تلاش تروريست‌ها براي نفوذ به بزرگراه السلام را دفع کرده و شماري از تروريست‌هاي جبهه النصره را در حومه قنيطره در يک عمليات دقيق به هلاکت رساندند.
*تسنيم