کد خبر: ۷۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۶

نکونام: برنامه‌ای برای خداحافظی ندارم


جواد نکونام که در آستانه ۳۵ سالگی است، در پاسخ به سؤالی مبنی بر کناره‌گیری از تیم ملی گفت: در این رابطه برنامه‌ای ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سونسکافانز سوئد، مدت های مدیدی است که جواد نکونام مورد شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری از تیم ملی قرار گرفته است. او که در آستانه 35 سالگی قرار گرفته، در بازی های زیادی، ثابت تیم ملی بوده است. او پیش از این گفته بود پس از جام ملت های آسیا در استرالیا کفش‌هایش را خواهد آویخت اما پس از آن صحبت قبلی خود را رد کرد. این هافبک تهرانی، که به طور رایگان در اوساسونا بازی می کند، در روزهای پیش نمایش درخوری از خود در مقابل شیلی ارائه داد. تیم ملی ایران در آن دیدار همتای شیلیایی خود را که میزبان کوپاآمریکا نیز است، با دو گل شکست داد.

در حین تمرینات بازیکنان ایرانی فرصت مناسبی پیش آمد تا از او پرسیده شود که آیا تصمیمی مبنی بر خداحافظی با تیم ملی ایران را دارد؟ که او در پاسخ گفت: هیچ برنامه ای ندارم و همچون پیش از این، به بازی خود ادامه می‌دهم.

اما تصمیم نکونام به سان یک سوپرایز و شک است، زیرا او یکی از بازیکنان کهن‌سال تیم ایران است و احتمالا در مسابقات مقدماتی جام 2018 روسیه توان جسمی همراهی تیمش را نخواهد داشت. البته داستان کنار گذاشتن او، سخت ناپیدا است زیرا سرمربی نامدار تیم ملی تصمیم به کناره‌گیری دارد.

نکونام در شمار بازی‌های ملی، علی دایی را با 150 حضور ملی پشت سر گذاشت.
دیدار فردا شب ایران با سوئد در ورزشگاه دوستان، این سوال را به اذهان متبادر می‌کند که آیا این بازیکن، آخرین دیدارش را تجربه خواهد کرد؟

منبع: فارس