کد خبر: ۷۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۵۸

پيام صادقيان، آوردن نام علي دايي و خشم درخشان!

  پيام صادقيان همچنان از حضور در تمرينات تيم محروم است و خوردبين مامور شده تا درخشان را راضي به برگشت اين بازيکن کند.

اين بار ديگر وقتي اعلام شد صادقيان از تمرينات پرسپوليس اخراج شده است ، کسي برايش تفاوتي نداشت. او ديگر آن ستاره ناجي تيم نبود و اين قدر در اين يکي دو سال حاشيه ساخته است که ديگر کسي برايش اهميتي ندارد چه اتفاقي مي افتد. او که چند روز قبل در يکي از تمرينات گروهي سرخ ها مدام دريبل مي زد و با دريبل هايش توپ را لو مي داد ناگهان با خشم درخشان روبرو شد که مي گفت براي چه در تمرين يک ضرب ، دو ضرب مدام توپ لو مي دهد و تکروي مي کند.

 پيام هم پاسخ داد سبک فوتبالش همين است. اين جمله مساوي شد با محروميتش از ادامه تمرين اما اين دليل اخراجش نبود که در زمان رفتن گفت:«من در زمان دايي داشتم پيشرفت مي کردم اما از وقتي سرمربي عوض شده نمي خواهيد من پيشرفت کنم.» حرف هايي که درخشان شنيد و به باشگاه اعلام کرد ديگر اين بازيکن را نمي خواهد.

او حتي در تمرينات روزهاي بعد تيمش پيراهن شماره 11 را به تن بازيکن تمريني تيمش هم کرد. صادقيان اين حرف را در اينستاگرامش هم نوشت. البته بعدا ددر باشگاه گفت سوءتفاهم شده است و عذر خواست.حالا خوردبين که پيشتر درباره کرار گفته بود اگر بازيکني مثل او در پرسپوليس بود اخراج مي شد از سوي نژادفلاح مامور شده تا درخشان و صادقيان را آشتي بدهد و انگار خودشان هم در موقع عمل مثل همتاي استقلالي شان عمل مي کنند!
*خبرآنلاين