کد خبر: ۷۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۷

جنبش انصارالله: عمليات نظامي عربستان عليه يمن شکست خورده است

 پايگاه خبري اخبارالساعه امارات روز سه شنبه به نقل از يکي از اعضاي جنبش مردمي انصارالله نوشت: عمليات نظامي عربستان به يمن شکست خورده، ولي ما پاسخ اين حملات را خواهيم داد .

به گزارش اين پايگاه خبري ، جنبش انصارالله اعلام کرده که به عمق خاک عربستان حمله خواهد کرد و حتي قصرهاي سعودي را هدف قرار مي دهد.

پايگاه خبري اخبارالساعه به نقل از يکي از اعضاي جنبش مردمي انصارالله نوشت: پاسخ ما به حملات عربستان، حمله به عمق خاک اين کشور و حتي کاخ شاهي ملک سلمان خواهد بود.

اين پايگاه خبري افزود: ضيف الله الشامي يکي از اعضاي شوراي سياسي جنبش انصارالله، اين سخنان را در پاسخ به صحبت هاي ملک سلمان بن عبدالعزيز شاه عربستان در نشست شرم الشيخ مصر بيان کرد و افزود: هيچکدام از اهداف کشورهاي متجاوز به خاک يمن محقق نشده است.

اخبارالساعه به نقل از اين عضو جنبش انصارالله اضافه کرد: گزينه هاي متعددي براي پاسخ به حملات متجاوزان به خاک يمن در پيش رو داريم و همچنان منتظر فرمان حمله اي هستيم تا به متجاوزان به يمن پاسخ کوبنده دهيم.

وي با اشاره به اينکه براي پاسخ به اين تجاوزها چند احتمال وجود دارد، گفت: اين حملات با تمامي امکانات و از داخل اراضي يمن اهدافي را در عمق خاک عربستان و حتي کاخ هاي پادشاهي، هدف قرار خواهد داد.

الشامي همچنين اضافه کرد: انصارالله همچنان با انجام گفت وگو موافق است، مگر اينکه يکي از کشورهاي متجاوز بخواهد اين گفت وگوها را رهبري کند که ما با آن مخالفت خواهيم کرد.

عربستان سعودي با کمک متحدان عربي اش و با حمايت آمريکا از پنجشنبه گذشته تاسيسات زيربنايي و بيمارستاني در يمن را به بهانه حمله به مواضع جنبش انصارالله هدف حملات هوايي قرار داده است.

جنبش مردمي انصارالله يمن پس از ماه ها تظاهرات مسالمت آميز مردمي، از تابستان سال گذشته براي مبارزه با فساد و تروريسم، کنترل صنعا پايتخت اين کشور را به دست گرفته است
*ايرنا