کد خبر: ۷۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۶۹

عکس : يادگاري کي‌روش با بچه‌ها و برادرانش

  مخالفانش مي‌گويند "او هيچ چيز براي فوتبال ايران به ارث نگذاشته". منتقدان هميشگي اش که حالا در ميانشان دبيرکل جديد فدراسيون فوتبال هم ديده شود "او را فاقد استانداردها" مي داند. صحبت از کارلوس کي روش است؛ مردي که به واسطه عملکرد چهار ساله محبوبيت مناسبي در بين ايرانيها پيدا کرده است.

عکسي که امروز بعد از تمرين صبح گاهي تيم ملي در استوکهلم به تهران مخابره شده حاوي يک پيام است، اينکه کي روش با داشتن بازيکنان بزرگي چون جواد نکونام، آندرانيک تيموريان و شجاعي بازيکناني را به فوتبال ايران هديه کرد که سالهاي سال مي توانند در تيم ملي باشند. اين ها باتجربه ها و برادران کي روش هستند.

در عين حال، وريا غفوري، وحيد اميري، اميد ابراهيمي، مرتضي پور علي گنجي، عليرضا بيرانوند، مسعود حسن زاده، رامين رضاييان، رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه و عليرضا حقيقي حاصل انتخاب و ديد کي روش در فوتبال ملي ايران بودند؛ بچه هاي کي روش که با چشمان باز او از دل ليگ ايران و ليگهاي اروپايي به تيم ملي راه پيدا کردند. اين اسامي را به سردار آزمون و عليرضا جهانبخش که به تيم اميد داده شدند و مهرداد پولادي، سروش رفيعي، بختيار رحماني، حسين ماهيني و احمد عبدالله زاده اضافه کنيد که به خاطر مشکل سربازي از تيم ملي دور شده اند.

امروز دو گروه جوان ها و باتجربه هاي تيم ملي با سرمربي پرتغالي عکس يادگاري انداختند. عکسي که اميدوارين آخرين ها نباشد.