کد خبر: ۷۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۷

کوثري: نشست کميسيون امنيت ملي با وزارت خارجه براي لغو سفر اردوغان

  يک عضو کميسيون سياست خارجي مجلس گفت: در اولين جلسه مجلس شوراي اسلامي بعد از تعطيلات نوروز در درخصوص لغو سفر اردوغان به ايران با وزارت امورخارجه به تفاهم خواهيم رسيد.

اسماعيل کوثري عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه درخصوص اظهارات سخيف اردوغان در جلسه هفته آينده مجلس پس از تعطيلات نوروزي با وزارت خارجه نشستي را برگزار خواهيم کرد، گفت: قطعا در اين نشست درخصوص لغو اين سفر به يک تفاهم خواهيم رسيد.

وي افزود: به هرحال يا بايد آقاي اردوغان از محضر ملت ايران عذرخواهي کند و يا اينکه انجام اين سفر کار عاقلانه اي نيست و بايد از انجام آن جلوگيري شود.

اين عضو کميسون امنيت ملي با بيان اينکه اظهارات اردوغان درخصوص ملت ايران هيچ تفاوتي با اظهارات نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي ندارد و دوستي که چنين حرف‌هايي را به زبان بياورد، قطعا ديگر براي ما دوست نخواهد بود، تصريح کرد: خوب است که وي از توهمي که در آن گرفتار شده بيرون آيد.

کوثري گفت: اردوغان تلاش مي‌کند خود را بزرگ نشان دهد و سعي مي‌کند خود را به قدرت‌هاي بزرگ وصل کند. قطعا اينگونه نيست و او بازيچه دست قدرت‌ها خواهد بود. اين اظهارات او نشان داد که شخصيتش سقوط کرده و روحيه‌اش نيز روحيه ضدانقلاب اسلامي ايران است.
*تسنيم