کد خبر: ۷۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۴

درگيري‌ تروريست‌هاي داعش با ساکنان اردوگاه يرموک در دمشق

  در حالي که درگيري تروريست‌هاي داعش با ساکنان اردوگاه آوارگان فلسطيني يرموک واقع در جنوب دمشق همچنان ادامه دارد، برخي از گزارشها از عقب‌نشيني عناصر داعش از اين منطقه حکايت دارد.

به گزارش ام تي وي لبنان، تروريست‌هاي داعش صبح امروز با يورش به اردوگاه آوارگان فلسطيني يرموک در جنوب دمشق، تلاش کردند اين اردوگاه را به اشغال خود در بياورند.

«انور عبدالهادي» مدير سياسي سازمان آزاديبخش فلسطين در سوريه در اين باره گفت: اعضاي داعش صبح امروز به اردوگاه يرموک حمله کرده و درگيري بين تروريست‌هاي داعش و ساکنان اردوگاه همچنان ادامه دارد.

همچنين يک فعال فلسطيني که خواست نامش فاش نشود، از داخل اردوگاه يرموک گفت: درگيري‌ها از صبح امروز بين گردان‌هاي «‌اکناف بيت المقدس» و ترويست‌هاي داعش که از محله «حجر الاسود» در مجاورت اردوگاه به داخل آن پيشروي کردند، ادامه دارد.

از سوي ديگر ديده بان حقوق بشر سوريه اعلام کرد: درگيري‌هاي شديدي بين داعش و مبارزان يک گروه اسلامي در داخل خيابانهاي اردوگاه يرموک در جريان است و اطلاعات رسيده حاکي از پيشروي داعش به داخل اردوگاه است.

عناصر داعش همچنين با چندين خمپاره اردوگاه يرموک را هدف قرار دادند.
اين در حالي است که برخي اخبار از عقب نشيني عناصر داعش از اطراف اردوگاه يرموک حکايت دارد.

همزمان با جنگ افروزي عربستان در يمن، محور ضد سوري نيز از فرصت استفاده کرد و هزاران تروريست را به سوريه گسيل داشت و متاسفانه تروريست‌ها شهر ادلب را به اشغال خود در آوردند، اما نيروهاي ارتش سوريه از همان لحظه نخست اشغال اين شهر با استحکام مواضع و افزايش توان و نيروهاي خود در حال تلاش براي بازپس گيري اين شهر است.
*تسنيم