کد خبر: ۷۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۰۰

آمپولي که شما را لاغر مي‌کند؟!

  اگر سعي داريد که وزن کم کنيد، احتمالاً دنبال روش‌هايي هستيد که مفيدتر بوده و اگر کمي با خودتان صادق باشيد دوست داريد که چندان سخت هم نباشد.

با اين آمپول، لاغر شويد
اگر سعي داريد که وزن کم کنيد، احتمالاً دنبال روش‌هايي هستيد که مفيدتر بوده و اگر کمي با خودتان صادق باشيد دوست داريد که چندان سخت هم نباشد. خوشبختانه راه‌هاي مختلفي براي کاهش وزن وجود دارد که مي‌تواند اين فرآيند را آسان‌تر کند. يکي از آن‌ها تزريق آمپول ويتامين B12 است.

ويتامين B12 چه کمکي مي‌کند؟

به اين چهار اصل درباره ويتامين B12 توجه کنيد:

۱- ويتامين B12 کاملاً طبيعي است

اين ويتامين يک ماده‌ي سالم است. بدن ما براي انجام عملکردهاي اصلي مانند حفظ و مراقبت از مغز، سيستم عصبي و دستگاه گردش خون به اين ويتامين نياز دارد. نبايد نگران مواد سمي و شيميايي باشيد که به واسطه اين تزريق وارد بدنتان مي‌شود. اين ويتامين کاملاً مطمئن است.

۲- ويتامين B12 به شما کمک مي‌کند راحت‌تر بخوابيد

زماني که تلاش مي‌کنيد تا از شر اضافه وزن خلاص شويد، کيفيت خواب اهميت زيادي پيدا مي‌کند. اگر شب قبل خوب نخوابيد، چطور مي‌خواهيد صبح به موقع بيدار شويد و به باشگاه برويد؟ از طرفي اگر خوب نخوابيده باشيد نمي‌توانيد خوب آشپزي کرده و غذاهاي مغذي بپزيد، يعني براي خودتان سرسري يک چيزي درست مي‌کنيد و اصلا به کيفيت غذايي آن توجه نمي‌کنيد.

۳- ويتامين B12 به شما کمک مي‌کند تا کالري بيشتري بسوزانيد

هر ويتامين و ماده‌ي معدني نقش مهمي در بدن ما ايفا مي‌کند. بدون اين مواد ضروري، بدن ما در وضعيت مطلوبي نخواهد بود. يکي از ضروري‌ترين کارهاي ويتامين B12 تنظيم متابوليسم بدن است. اگر به اندازه از اين ويتامين مصرف نکنيد، بدن شما سست و تنبل شده و حساسيت خود را به مرور از دست مي‌دهد.

۴- ويتامين B12 نگرش مثبتي به شما مي‌دهد

علاوه بر تنظيم متابوليسم، اين ويتامين مسئول بهينه‌سازي عملکرد شناختي ما هم هست. در واقع خطر افسردگي را کاهش داده و با عوارض اضطراب مبارزه مي‌کند.