کد خبر: ۷۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۲

بارسلونا در مورد مسي ريسک نمي کند

ورزش سه/ اين امکان وجود دارد که با وجود بهبودي مصدوميت مسي، لوئيس انريکه از او در بازي مقابل سلتا از ابتدا استفاده نکند.
مسي در بازي برگشت مقابل منچسترسيتي در ليگ قهرمانان که با برتري 1-0 بارسا به اتمام رسيد، در برخورد با دميکليس دچار مصدوميت شد اما با پاي مصدوم مقابل رئال به ميدان رفت. پس از آن او راهي آمريکا شد تا به اردوي تيم ملي کشورش براي انجام دو بازي دوستانه مقابل السالوادور و اکوادور ملحق شود.
مسي در نيوجرسي تنها يک بار موفق به تمرين با ساير بازيکنان شد و به دليل تورم پايش که حتي پوشيدن کفش هايش را نيز براي او دشوار کرده بود، با تصميم تيم پزشکي آرژانتين، از تمرينات منع شد. چهارشنبه شب بود که او همراه با ماسکرانو به بارسلونا بازگشت و بلافاصله توسط تيم پزشکي بارسلونا مورد معاينات دقيق قرار گرفت.
روز گذشته نيز او تمرين سبکي را در کمپ تمريني بارسا انجام داد. به گزارش منابع نزديک به باشگاه بارسلونا، ورم پاي مسي کاهش يافته و اين فوق ستاره از امروز در تمرينات گروهي حضور خواهد يافت. طبق آنچه در اين گزارشات آمده، باشگاه بارسلونا به هيچ عنوان از جانب مصدوميت مسي نگراني ندارد ولي ممکن است براي جلوگيري از هر گونه شدت يافتن احتمالي مصدوميت، انريکه از مسي در ترکيب ثابت مقابل سلتا استفاده نکرده و تنها در صورت گره خوردن بازي، او را وارد زمين کند. اين بازي روز يکشنبه در زمين سلتا انجام خواهد شد.