کد خبر: ۸۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۱۱۸

مسدود شدن جاده کرج-چالوس بر اثر بارش شديد باران


جاده کرج - چالوس بر اثر بارش شديد باران مسدود شد.

مديرکل ستاد بحران استانداري البرز گفت: جاده چالوس به علت سيلابي بودن رودخانه، لغزندگي جاده کرج - چالوس ، احتمال ريزش کوه و کاهش ديد ناشي از بارش باران تا اطلاع ثانوي مسدود شد.
باقري افزود: باز شدن جاده چالوس منوط به عادي شدن شرايط است.

وي همچنين گفت : بر اثر جاري شدن سيل ، پل بسيج که ارتباط مرکز بسيج اين بخش را با جاده برقرار مي کرد در منطقه آسارا تخريب شد .

مديرکل ستاد بحران استانداري البرز با بيان اينکه بارش باران خسارت جاني در پي نداشته است افزود : صبح امروز يک مرد ميانسال در منطقه آسارا در سيلاب گرفتار شده بود که با کمک مردم محلي و نيروهاي هلال احمر و آتش نشاني آسارا نجات پيدا کرد.

در 24 ساعت گذشته بيش از 60 ميليمتر باران در منطقه آسارا باريده که در سالهاي گذشته کم سابقه است .

وي گفت : سيل در منطقه آسارا و برخي از روستاهاي طالقان باعث تخريب باغات، جاده هاي روستايي و تعدادي پل در اين مناطق شده است.

مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي استان البرز نيز گفت : بارش باران و جاري شدن سيلاب هم اکنون در رودخانه کرج محدوده پل خواب جاده چالوس ، رفت و آمد خودروها را با مشکل مواجه کرده است.
آقاي صفري با بيان اينکه اکيپ هاي ويژه راهداري و پليس با استقرار در اين منطقه آماده رفع مشکلات احتمالي هستند گفت: شدت سيلاب به حدي است که احتمال شکستن پايه هاي پل و اختلال در عبور و مرور خودروها دور از انتظار نيست .

وي افزود: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسي استان مبني بر ادامه داشتن بارندگي ها تا فردا ، اداره کل مديريت بحران استانداري ،ماموران راهداري و پليس در حال آماده باش هستند .
منطقه پل خواب در کيلومتر 28 جاده کرج - چالوس قبل از آسارا قرار دارد.