کد خبر: ۸۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۸

ادامه خشونت پليس آمريکا؛‌ پليس با خودرو فرد غيرمسلح را زيرگرفت

  همزمان با برگزاري تظاهرات گسترده عليه خشونت‌ پليس در شهرهاي مختلف آمريکا، يک نوار ويدوئي جديد منتشر شده که نشان مي‌دهد چندين خودروي پليس، فردي را تعقيب مي‌کنند و يکي از اين خودروها با سرعت شديد، فرد را زير مي‌‌گيرد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، يک نوار ويدئويي از دوربيني که بر خودروي يک پليس آمريکايي نصب شده بود، نشان مي‌دهد که افسر پليس آريزونا يک فرد غيرمسلح را در حالي با خودروي پليس زير مي‌گيرد که اين فرد در کنار خيابان در حال عبور است.

به گزارش روزنامه آمريکايي «هافينگتون‌پست»، نوار ويدئويي که روز سه‌شنبه (ديروز) منتشر شد، از طريق دوربيني فيلمبرداري شده بود که بر روي داشبورد دو خودروي پليس «آريزونا» نصب شده بود.

مأموران پليس در روز 19 فوريه سال جاري ميلادي، در حال تعقيب يک مظنون مي‌باشند که نام او «ماريو والنسيا» است.

والنسيا در اين نوار ويدئويي در حالي که غيرمسلح است و در کنار خيابان عبور مي‌کند، ديده مي‌شود و پليس ناگهان سرعت خودروي خود را زياد مي‌کند و اين مظنون را زير مي‌گيرد.

پليس مدعي است که والنسيا مسلح بود و با اسلحه‌اي که به دست داشته به سمت آسمان تيراندازي مي‌کرده است. پليس آريزونا اين مظنون را زير مي‌گيرد و اين فرد به هوا پرتاب مي‌شود.

اين اولين نوار ويدئويي نيست که از رفتار خشونت‌آميز پليس آمريکا منتشر مي‌شود، در هفته‌هاي اخير، چندين نوار ويدئويي منتشر شده است که رفتار بسيار خشونت‌آميز پليس آمريکا را به نمايش مي‌گذارد.
*فارس