کد خبر: ۸۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۵

نژادفلاح: حالا نوبت پيروزي پرسپوليس مقابل سپاهان است

  قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس گفت: کري‌هاي خاصي بين پرسپوليس و سپاهان وجود دارد و اين بار بايد ما مقابل اصفهاني‌ها به برتري برسيم.

محمدحسين نژادفلاح در خصوص شرايط پرسپوليس و اينکه پيام صادقيان تا اطلاع ثانوي نمي‌تواند براي سرخ‌پوشان بازي کند، اظهار داشت: من قصد ندارم پيش از بازي با سپاهان صحبت کنم و مي‌خواهم همه تمرکز تيم روي اين بازي باشد.

 تمام مسائل را به پس از بازي معطوف مي‌کنم و از شما هم خواهش مي‌کنم در مورد حواشي چيزي را مطرح نکنيد.وي در خصوص شرايط پرسپوليس يادآور شد: از لحاظ روحي و رواني هم بازيکنان و هم کادر فني شرايط خوبي دارند. اولين بازي است که برانکو ايوانکوويچ به عنوان سرمربي روي نيمکت پرسپوليس مي‌نشيند و بازيکنان انگيزه دارند تا خود را نشان بدهند.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس تصريح کرد:‌کري‌هاي خاصي هم بين پرسپوليس و سپاهان وجود دارد. در ديدار رفت اصفهاني‌‌ها توانستند به برتري برسند و هم‌اکنون نوبت ماست که پيروز ميدان را ترک کنيم.

نژادفلاح در مورد اينکه آيا در صورت پيروزي مقابل سپاهان به بازيکنان و کادر پاداش مي‌دهد، يادآور شد:‌ قطعا پاداش خواهيم داد. همانطور که پس از بازي با النصر هم پاداش ويژه در نظر گرفتيم از هم‌اکنون به بعد براي تمامي بازي‌ها پاداش در نظر خواهيم گرفت.

وي در مورد اينکه قرار است اين پاداش‌ها را چه کسي پرداخت کند،‌گفت: مهم اين نيست که از کجا اين پول فراهم مي‌شود. اين جيب و آن جيب ندارد.
*فارس