کد خبر: ۸۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۶

واکنش تند مربي استقلال به اظهارات فروزان درباره قلعه‌نويي

  مربي تيم استقلال گفت: «يک مربي که صحبت حضورش در استقلال مي شود را هم پيدا کنيد که جام دارد.»کريم بوستاني درباره اظهارنظر امروز محسن فروزان که گفته است امير قلعه نويي برخي اوقات روحيه اش را خراب مي کند اظهار داشت: «نمي دانم چرا فروزان اين صحبت ها را مطرح کرده است. قلعه نويي هميشه نکات فني را بيان مي کند و هيچ وقت دنبال تخريب روحيه بازيکن نيست.»

وي ادامه داد: «بازيکنان بدانند وقتي سه هفته است روي ضربات ايستگاهي گل مي خوريم ربطي به روحيه ندارد. من حتما با فروزان صحبت مي کنم و او بايد درباره اين صحبت هايش توضيح بدهد. امير قلعه نويي در اين مملکت تنها مربي است که وقتي تيمش در بدترين شرايط قرار دارد و نتيجه نگرفته است هم توپ را به زمين بازيکن نمي اندازد. آيا اين به معناي تخريب روحيه بازيکن است؟ من اصلا با نظر فروزان موافق نيستم.»

مربي دروازه بان هاي آبي ها درباره اينکه اين روزها بحث تغيير در کادر فني استقلال براي فصل آينده مطرح است گفت: «يک مربي را پيدا کنيد که بيشتر از امير قلعه نويي جام آورده است. يک مربي که صحبت حضورش در استقلال مي شود را هم پيدا کنيد که جام دارد. قلعه نويي به پشتوانه تعداد جام هايي که دارد به طور حتم مي تواند مشکلات را حل کند.»

فروزان درباره ناراحتي رضا عنايتي از خروج اخبار تيم از رختکن اظهار داشت: «من صحبت هاي عنايتي را خواندم. کسي که خبرهاي تيم را به بيرون مي دهد خبرهاي خانواده اش را بيرون مي دهد. اين کار اصلا شايسته نيست. مسائل مربوط به تيم مربوط به خانواده است.»
*جام نيوز