کد خبر: ۸۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۹

سارق ۵۰۰ ميليوني را شناسايي کنيد




 روز سيزدهم بهمن ماه سال گذشته، فردي با مراجعه به دادسراي ناحيه 2 تهران اعلام کرد که از حساب بانکي‌اش واقع در شعبه فلکه دوم صادقيه مبلغ 500 ميليون تومان برداشت شده است و خود او نيز از طريق يکي از دوستانش که براي وصول چک به بانک مراجعه کرده بود، در جريان اين موضوع قرار گرفته است.

پس از تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «جعل» و به دستور شعبه هشتم بازپرسي دادسراي ناحيه 2 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسيدگي به پرونده، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که شخصي با جعل اوراق هويتي متعلق به مالباخته و معرفي خود به عنوان صاحب حساب، اقدام به برداشت 500 ميليون تومان پول از حساب مالباخته کرده است.

در ادامه کارآگاهان با مراجعه به شعبه فلکه دوم صادقيه و بررسي تصاوير به دست آمده از دوربين‌هاي مداربسته موفق به شناسايي تصوير فردي حدود 35 الي 40 ساله شدند که با مراجعه به شعبه محل افتتاح حساب مالباخته، اقدام به برداشت پول از حساب وي کرده بود.

گرچه بنا بر اظهارات کارمند بانک، برداشت کننده پول از حساب با ارائه مدارک شناسايي حاوي اطلاعات دقيق هويتي مالباخته اقدام به برداشت پول کرده بود، اما مالباخته با وجود رؤيت تصوير اين شخص موفق به شناسايي وي نشد.

مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با انتشار اين خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسيدگي به پرونده در اداره سيزدهم پليس آگاهي و به جهت شناسايي و دستگيري متهم پرونده، دستور انتشار تصوير به‌دست آمده از اين شخص از سوي مقام قضايي صادر شده است؛ لذا از تمام شهروندان که موفق به شناسايي تصوير اين شخص شدند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هويت، محل سکونت، محل‌هاي تردد و يا اقدامات مجرمانه اين شخص را از طريق شماره تماس 51055513 در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.
*تسنيم