کد خبر: ۸۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۲

«نيکلاس کيج»درکمدي جديدش در جستجوي«بن لادن»

 در فيلم کمدي «ارتش يک نفره» نيکلاس کيج با همراهي راسل برند در نقش شخصيت‌هاي يک داستان واقعي بازي مي‌کنند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، داستان اين فيلم درباره گري فاکنر مردي از کلرادوي آمريکاست که مي‌خواهد اسامه بن‌لادن رهبر القاعده را دستگير کند و به همين دليل راهي پاکستان مي‌شود. او براي دستگيري بن لادن تنها يک شمشير داشت که آن را از يک حراجي اينترنتي خريده بود. هر چند همه مي‌دانند او در ماموريتش موفق نشد، اما در آمريکا با انتشار اخبار تلاشش، به شهرت رسيد و به شوهاي تلويزيوني راه يافت.

در اين فيلم کمدي راسل برند يک بار ديگر در فيلمي سينمايي بازي مي‌کند تا به کارگرداني لري چارلز کارگردان فيلم «بورات» بازي کند.

فيلمنامه اين فيلم را اسکات راتمن و راجيو جوزف نوشته‌اند که پيش از اين کمدي ورزشي «روز انتخاب» کوين کاستنر را نوشته بودند. اين فيلمنامه بر مبناي مقاله‌اي که سال ۲۰۱۰ توسط کريس هيت نوشته و در مجله GQ منتشر شده بود، نوشته‌ شده است. رين ويلسون، دنيس اوهير و کن مارينو ديگر بازيگران اين فيلم هستند.

برند آخرين بار در فيلم «بهشت» در سال ۲۰۱۳ بازي کرد که اولين فيلم به کارگرداني ديابلو کودي بود. او در فيلم مستندي به عنوان «لباس جديد امپراتور» بازي کرده که درباره بحران مالي سال ۲۰۰۸ است و ۲۴ آوريل اکران مي‌شود.

«ارتش يک نفره» اولين فيلم کمدي نيکلاس کيج پس از بازي او در فيلم «مرد هواشناسي» در سال ۲۰۰۵ است و او در اين فيلم در نقش اصلي ظاهر خواهد شد.

فيلمبرداري اين فيلم اکنون در دست انجام است، اما زمان اکرانش تعيين نشده است.