کد خبر: ۸۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۲

حمله شديد دبير هيات رئيسه مجلس به کي روش و کفاشيان

 دبير هيات رئيسه مجلس گفت: «کي روش روزي 45 ميليون تومان پول مي‌گيرد و اين گونه سخن مي‌گويد در حالي که تمامي کشتي‌گيران تيم‌ملي که پشت آمريکا را در آمريکا به خاک ماليدند 45 ميليون دريافتي نداشتند.»

 چندي پيش موضوع صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش به ويژه بحث استفاده وي از کلمه "گروگان" به نوعي جنجال رسانه‌اي به وجود آورد، در حالي که موضوع مالياتي وي در همان روزها حل شد.

عليرضا منادي عضو هيات رئيسه مجلس در اين خصوص اظهار داشت: «در اين مورد مسئولان فدراسيون بايد پاسخگو باشند. به هر حال تاکيد بر ماندن کي‌روش نيز از طرف همين افراد بود.

متاسفانه فوتبال ما از بيخ و بن ايراد دارد. رياست فدراسيون فوتبال مادام‌العمري نيست در صورتي که متاسفانه چيدمان هيات‌ها به گونه‌اي است که رياست فدراسيون از انتخاب خود به گونه‌اي اطمينان دارد.»

او ادامه داد: «بايد ساز و کار و فرمول اين موضوع تغيير کند، فوتبال در شهرستان‌ها غريب واقع شده است و به لحاظ مالي مشکلات بسياري وجود دارد.»

نماينده مردم تبريز در خصوص موضوع کي‌روش و صحبت‌هايش نيز اينگونه گفت: «نکته نخست در خصوص کي‌روش اين است که نتايج وي فراز و نشيب دارد. چرا در جام ملت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها ما نبايد جزو چهار تيم پاياني باشيم؟ اين آقا روزي 45 ميليون تومان پول مي‌گيرد و اين گونه سخن مي‌گويد در حالي که تمامي کشتي‌گيران تيم‌ملي که پشت آمريکا را در آمريکا به خاک ماليدند 45 ميليون دريافتي نداشتند البته بايد 7 ساعت با وي مذاکره کنيم تا قبول کند که بماند!»

منادي در ادامه تاکيد کرد: «اين فوتبال در سال‌هاي اخير تعادل ورزش را به شدت بر هم زده که يک نمونه آن برابري يک روز حقوق کي روش با دريافتي کل عده‌اي از جوانان با غيرت کشور است.»
نماينده مردم تبريز در پايان حرف‌هايش تصريح کرد: «به هر حال مربي در دنيا و حتي در کشور کم نيست.

همان کسي که 7 ساعت با او مذاکره مي‌کنند و روي صندلي با خيال راحت نشسته‌اند بايد پاسخگوي اين مسئله باشند.»
*جام نيوز