کد خبر: ۸۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۷

"ليبرمن" اتحاديه اروپا را به آلمان نازي تشبيه کرد

  وزير خارجه رژيم صهيونيستي در واکنش به فراخوان 16 کشور اروپايي براي درج علامت مشخص روي توليدات شهرک نشينان ساکن کرانه باختري و جولان اشغالي، اتحاديه اروپا را به "دورويي" متهم و اعلام کرد اين اقدام شبيه به برخوردهايي است که نازي‌هاي آلمان با يهوديان در جنگ جهاني دوم داشتند.

به گزارش پايگاه خبري العهد، آويگدور ليبرمن، وزير خارجه رژيم صهيونيستي با انتقاد از تصميم وزراي خارجه 16 کشور عضو اتحاديه اروپا مبني بر درج علامت روي کالاهاي توليدي شهرک‌نشينان صهيونيست، اين اقدام را در راستاي تسهيل تحريم اين کالاها در بازارهاي اروپايي دانست و از کشورهاي اروپايي خواست مانند علامت‌هايي که نازي‌ها براي اعلام يهوديت خود بر روي لباس‌هايشان استفاده مي‌کردند، علامت و ستاره زرد بر روي کالاهاي توليد اين رژيم درج شود.

ليبرمن گفت: کشورهاي عضو اتحاديه اروپا در برخورد با اسرائيل سياست‌هاي دوگانه‌اي را در پيش مي‌گيرند.

وي با اشاره به ادامه کشتارها در برخي از کشورهاي جهان و عدم اقدام کشورهاي اروپايي در قبال اين کشتارها خطاب به مقامات اروپا گفت: اروپايي‌ها در مقابل فاجعه اردوگاه يرموک در سوريه چه اقدامي انجام دادند؟

سيلوان شالوم، وزير انرژي رژيم صهيونيستي نيز گفت: اروپايي‌ها در نتيجه جانبداري‌شان از فلسطيني‌ها، به روند تشکيل دو کشور آسيب مي‌زنند چراکه درج علامت روي توليدات شهرک‌نشينان اقدامي در جهت آسيب به روند صلح است.

*ايسنا