کد خبر: ۸۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۵۶

خبري از ممنوع‌الخروج شدنم ندارم!

 دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خبري از ممنوع‌الخروج شدنم به دليل بدهي مالياتي ندارم و تازه اين خبر را از شما مي‌شنوم.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، مسعود همامي در خصوص خبري که مبني بر احتمال ممنوع‌الخروج شدنش منتشر شده بود، گفت: کسي به من در اين رابطه نامه‌اي نداده و من هم از هيچ موضوعي اطلاع ندارم.

وي ادامه داد: من يک بدهي مالياتي به تيم فوتبال شهرداري تبريز دارم که به حکم آن اعتراض کردم و دادگاه آن برگزار شده و اعتراض من در حال رسيدگي شدن است. وکيلم براي اين کارها پيگير است و فعلاً اين حکم در مرحله تعليق قرار دارد.

دروازه‌بان پرسپوليس اظهار داشت: يک بدهي مالياتي قبلي هم به ذوب‌آهن دارم که آن هم در شرف پيگيري است اما هنوز هيچ حکمي براي من صادر نشده که بخواهند من را ممنوع‌الخروج کنند و تازه از شما اين خبر را مي‌شنوم.

همامي خاطرنشان کرد:‌ اعتراض من به رأي دادگاه براي تيم فوتبال شهرداري تبريز به اين دليل است که ماليات من طبق قرارداد برعهده باشگاه بود و دادگاه اين موضوع هم در مرحله کارهاي اجرايي است و هنوز حکمي نيامده که بخواهند در آستانه سفر به قطر من را ممنوع‌الخروج کنند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: نمي‌دانم اين اخبار از کجا مي‌آيد و من هم خودم از اين مسئله تعجب کردم اما باز هم به وکيلم خواهم گفت که اين مسئله را پيگيري کند چون اگر رأي اعلام شود بايد من در جريان آن قرار بگيرم اما تا الآن که همه مالياتم را پرداخت کرده‌ام و حتماً اين مسئله را پيگيري مي‌کنم.
*فارس