کد خبر: ۸۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۶

بروجردي: آمريکا در يک آزمون تاريخي قرار دارد

  رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: آمريکا امروز در يک آزمون مهم و تاريخي قرار دارد و بايد ببينيم به وعده خود عمل مي‌کند يا تحت تاثير لابي‌هاي صهيونيستي و عوامل ديگر است.

علاءالدين بروجردي، رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در حاشيه رژه ۲۹ فروردين سالروز ارتش جمهوري اسلامي ايران پيام اين رژه را بي‌اثر بودن تحريم‌ها عنوان کرد و گفت: علي‌رغم همه تحريم‌هايي که در چند دهه گذشته به ملت ما تحميل شد، ما اين تهديد را تبديل به فرصت کرديم و روز‌به‌روز به توان فناوري هاي نظامي که فقط جنبه بازدارندگي دارد، افزوديم.

وي افزود: در آينده نيز اين مسير ادامه خواهد داشت و سياست و پيام‌مان هم به کشورهاي منطقه صلح و دوستي است و بسيار متأسفيم که امروز عربستان و برخي کشورهاي عضو شوراي همکاري خليج فارس خود را در باتلاق قرار دادند.

بروجردي تاکيد کرد: خروج اين کشورها از باتلاق بحران يمن کار ساده‌اي نخواهد بود.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پاسخ به اين سوال که آيا رابطه ايران و آمريکا پس از مذاکرات هسته‌اي بهتر مي‌شود يا خير؟، خاطر نشان کرد: امروز آمريکا در يک آزمون مهم و تاريخي قرار دارد و بايد ببينيم در اين مذاکرات چگونه عمل مي‌کند و آيا تحت تاثير لابي صهيونيستي و عوامل ديگر است، يا اينکه وعده خود را به اثبات مي‌رساند؟
*مهر