کد خبر: ۸۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۹

دستگيري قاتل نزاع خياباني در تهران

  پسر جواني که در يک درگيري خياباني دست به جنايت زده بود درجريان تحقيقات پليسي شناسايي و دستگير شد .

ساعت ۱۸:۴۵ روز ۲۷ فروردين ماه وقوع يک فقره درگيري در منطقه باغ آذري – خيابان رضايي به کلانتري ۱۱۷ جواديه اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسي هاي اوليه مشخص شد جواني بنام سعيد ( ۲۶ ساله ) بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح شده که بلافاصله ضمن انجام هماهنگي هاي لازم اين شخص به بيمارستان منتقل اما با وجود انجام اقدامات درماني فوت کرد .

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه ۲۷ تهران ، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

با توجه به دستگيري دو برادر بنام هاي عبدالله ( ۲۰ ساله ) و حبيب ( ۲۵ ساله ) توسط کلانتري ، تحقيقات از آنها آغاز و هر دو نفر آنها صراحتا به درگيري با مقتول اعتراف کردند .

حبيب در اظهاراتش با عنوان اين مطلب که ضربه توسط وي به مقتول وارد شده است ، به کارآگاهان گفت : " در داخل خانه خواب بودم که متوجه سر و صدا درگيري برادرم با چند نفر در بيرون از خانه شدم ؛ بلافاصله چاقويي برداشته و به حمايت از برادرم ، با چاقو ضربه اي به مقتول وارد کردم " .

عبدالله نيز ضمن تأييد اظهارات برادرش ، در خصوص انگيزه درگيري خود با مقتول عنوان داشت : "چند روز قبل از درگيري ، مقتول و دوستانش مي خواستند تا گوشي تلفن همراه مرا زورگيري کنند و حتي با چاقو وشيشه مرا نيز مجروح کردند که بنده از آنها شکايت کردم ؛ زمانيکه متوجه شکايت من شدند ، قصد داشتند تا با پرداخت پول مانع از پيگيري شکايت خود شوم . روز حادثه نيز مقتول بهمراه دوستانش به درب منزل ما آمده بود که پس از دقايقي ، مقتول اقدام به فحاشي کرد و همين موضوع باعت آغاز درگيري من با آنها شد که در ادامه برادرم با شنيدن صداي درگيري به کمک من آمد . " .

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت : با توجه به اعتراف صريح متهم اصلي به ارتکاب جنايت ، قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي صادر و متهم براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .
*مهر