کد خبر: ۸۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۲

سردار نقدي: حرف‌هاي دشمن شادکن نزنيم

  سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در حاشيه مجمع عالي قشر بسيج در تبريز با ابراز تاسف از برخي رسانه‌ها که مسائل ملي و حرف مردم را کمتر در نظر مي‌گيرند، گفت: رسانه‌هاي کشور ظرفيت‌هاي خوبي هستند و نبايد همديگر را در مقابل استکبار خنثي کنند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، نقدي افزود: رسانه هاي کشور نبايد حرف هايي بزنند که به مذاق دشمنان خوش بيايد و همه بايد مراقب باشيم حرفي که دشمن را شاد کرده و براي آن ها بستر زمينه کند، نزنيم.

وي با بيان اينکه امروز يکي از ميدان هاي اصلي جنگ، جنگ رسانه است، اظهار داشت: جنگ رسانه در جنگ نرم آن اندازه اهميت دارد که برخي از آدم ها تصور دارند که جنگ نرم همان جنگ رسانه است و اين جايگاه مهم رسانه را در اين جنگ نشان مي دهد.

نقدي ادامه داد: همه همت دشمن اين است که زشتي‌ها را خوب و خوبي‌ها را زشت نشان دهد و اين با سحر رسانه است؛ به سادگي جنايت، آدم کشي کرده و به کشوري تجاوز مي کنند و قطعنامه نيز عليه متجاوز صادر مي‌کنند که همه اينها به کمک رسانه است و چيزي که مي توانند زور آن ها را متوقف کند همين حرکت رسانه و بيدارگري هاست که نگذارد اين اتفاق‌ها بيفتد.

*فارس