کد خبر: ۸۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۷

هدايتي پول پرسپوليس را نداده!

  حسين هدايتي قبول کرده بود بليت‌هاي ديدار اين تيم مقابل النصر را يکجا خريداري کرده و بازي را رايگان کند.اين اتفاق رخ داد اما مسئولان شرکت استيل‌آذين ايرانيان در نامه‌اي به مهدي تاج نوشتند: «با توجه به تعهد اين شرکت مبني بر پرداخت هزينه خريد بليت‌هاي ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و النصر، در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، کل مبلغ بليت‌هاي اين بازي به حساب خزانه‌داري باشگاه پرسپوليس واريز شد.»

در اين خصوص، روز گذشته يکي از مديران ارشد باشگاه پرسپوليس به ما گفت چنين پولي هنوز به خزانه‌داري باشگاه واريز نشده و ما نمي‌دانيم اگر آقاي هدايتي کمک نکند، چطور بايد اين پول را واريز کنيم.

بد نيست بدانيد مبلغ بليت‌هاي اين بازي با توجه به اينکه کل ورزشگاه، پر از تماشاگر شده بود، بين هشتصد تا نهصد ميليون تومان شده ولي هدايتي هنوز پولي به خزانه و حساب‌هاي باشگاه پرسپوليس واريز نکرده است

باشگاه به لحاظ مالي به قدري در مضيقه است که براي رزرو هتل قبل از بازي با سپاهان و همچنين تهيه بليت جهت سفر به قطر با مشکلات عديده‌اي مواجه شد. آنها همچنان در انتظار کمک هدايتي هستند تا با سازمان ليگ براي خريد بليت‌هاي بازي با النصر عربستان تسويه حساب کنند. گفته مي شود بنا به دلايلي هدايتي قيد خريدن پرسپوليس را زده به همين منظور قصد ندارد حتي پول بليت ها را هم که وعده کرده بود به باشگاه پرداخت کند.
*بانک ورزش