کد خبر: ۸۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۹
مهرعلي:

چون به رويانيان پست دادم برکنارم کردند

  رئيس برکنار شده فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري گفت: از وزارت تماس گرفتند و خواستار استعفايم به خاطر پست دادن به رويانيان شدند اما گفتم اهل استعفا نيستم و بايد مرا برکنار کنيد.

حميدرضا مهرعلي که از سمت رياست فدراسيون اتومبيلر‌اني و موتورسواري برکنار شده است، در گفت و گويي راديويي اظهار داشت: پس از اينکه رويانيان را به عنوان مشاور خودم انتخاب کردم از وزارت با من تماس گرفتند و به اين موضوع انتقاد کردند و حتي از من درخواست شد به خاطر اختلاف رويانيان با وزير ورزش، او را از اين سمت برکنار کنم.

وي ادامه داد: با اين حال من حاضر به اين کار نشدم و روز گذشته سجادي در تماسي از من خواست تا از سمت خود استعفا دهم که من اعلام کردم من استعفا بده نيستم و بايد من را برکنار کنيد.

مهرعلي يادآور شد:‌ اين رفتارها در حالي صورت مي‌گيرد که گودرزي سال گذشته از عملکرد من تقدير کرده بود و ما يکي از فدراسيون‌هايي بوديم که طبق برنامه پيش مي‌رفتيم و هيچ مشکل خاصي هم نداشتيم اما در هر صورت اين اقدام انجام شد.

وي تأکيد کرد: اميدوارم تنگ‌نظري‌ها و لجبازي‌هاي کودکانه و بي‌تدبيري‌ها از ورزش مملکت رخت بربندد و اميدوارم دخالت‌ها کم شود. آنچه در توان من بود انجام دادم اما با اين کارها استقلال مجامع زير سوال مي‌رود. هر چند که صلاح مملکت خويش را خسروان دانند.

رئيس سابق فدراسيون اتومبيلر‌اني و موتورسواري در پاسخ به اين سوال که مگر به جز مجمع که فرد ديگري مي‌تواند او را از سمتش برکنار کند، گفت: گويا به جز فدراسيون فوتبال،‌ در ساير فدراسيون‌ها وزير اين اختيار را دارد.وي در مورد اينکه آيا وزير ورزش جواب تلفن او را هم مانند کفاشيان نمي‌دهد، گفت: روز گذشته شخصا آقاي سجادي با من تماس گرفت و حتي ساعت 14 و 15 دقيقه نيز در مورد برنامه‌هاي فدراسيون با گودرزي جلسه‌اي داشتيم که کنسل شد.

مهرعلي با بيان اينکه ديگر در اين سمت نخواهم ماند، اعلام کرد: هيچ موقع به دنبال پست‌ها نبودم و فقط بايد بگويم که اين سمت‌ها نيستند که به انسان شخصيت مي‌دهند بلکه انسان‌ها هستند که به صندلي‌ها و پست‌ها شخصيت مي‌دهند.

*فارس