کد خبر: ۸۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۶

محمدي گلپايگاني: سقوط "آل سعود" شروع شد

  رييس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اين که بيني آل سعود به خاک ماليد شد، گفت: سقوط آل سعود آغاز شده است.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، حجت الاسلام و المسلمين محمد محمدي گلپايگاني روز يکشنبه در پنجمين همايش حافظان قرآن کريم و چهره هاي قرآني در ستاد ناجا با اعلام اين مطلب افزود: آل سعود در حالي به شهرهاي بي دفاع يمن حمله کرده و مراکز بيمارستاني و آموزشي را بمباران مي کند که با پادگان نظامي مواجه نيست. آنها نيازهاي روزمره مردم را به جرم اين که نمي خواهند زير بار آل سعود و آمريکا باشند ، نابود مي کنند در حالي که ادعا دارند مسلمان هستند.

وي با اشاره به سخنراني سيد حسن نصرالله دبير کل حزب الله لبنان گفت: يمن داراي جمعيت 25 ميليون نفري است و از سويي ديگر مساحت کشورش بسيار بزرگ است با اين اوصاف بايد پرسيد آل سعود در برابر آنها چه اقدامي انجام مي دهد.

رييس دفتر مقام معظم رهبري همچنين با اشاره به اقدام مسئولان کشور مبني بر قطع اعزام به حج عمره گفت: مسئولان کار شايسته اي کردند که عمره را قطع کردند چرا که آنها جنايات بزرگي انجام داده و مي دهند.

حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني اضافه کرد: يک سري از افراد عياش در آل سعود حکومت را به دست گرفته و ثروت بي حساب مردم مسلمان را در اختيار خود به ارباب بزرگ شان آمريکا قرار مي دهند.

رييس دفتر مقام معظم رهبري با بيان اين که هر فردي که بر بوق اختلاف بين مسلمانان بدمد خائن است ، گفت: آنهايي که کشتن شيعه را در نقاط دور واجب دانسته و بهشت را از اين طريق بر خورد واجب مي دانند، به دليل حرف هايي است که برخي در منبر يا غير منبر اعلام مي کنند در حالي که قرآن اشاره مي کند که نقش دشمن در ايجاد اختلاف بسيار است .

حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني ادامه داد: مسلمان از هر رشته اي که باشند با هم برابرند و مشترکات زيادي داشته و بايد از نزديک دشمن را لمس کنند.

وي همچنين با اشاره به ماموريت نيروي انتظامي در برقراري امنيت مردم گفت: امنيت مردم ، جان و مال آنها در جاده ، خيابان و بيابان بايد تامين شود که البته نيروي انتظامي نقش اساسي را در اين زمينه بر عهده دارد .

رييس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به تجهيز نيروهاي مسلح و ابزاري که مانع ورود دشمن شود، گفت: ناجا بايد مسئول امنيت مردم باشد به گونه اي که وقتي خانمي به تنهايي به اقصي نقاط کشور مسافرت کرده يا مردي که شب سر به بالين گذاشت خيالش راحت باشد که در امنيت است.

وي با اشاره به فعاليت 850 روحاني در سطح نيروي انتظامي گفت: اتحاد ، برادري و صميميت بين کارکنان نيروي انتظامي قابل تقدير است و از سويي ديگر بايد گفت اين اتحاد دشمناني دارد. بايد مواظب باشيد تا دشمن در شما نفوذ نکند و بر اين اساس بايد آسيب ها را شناخت و اجازه نداد تا بين شما اختلالي ايجاد شود.

به گفته وي ، بزرگ ترين معروف ، نظام جمهوري اسلامي و فردي که صدمه اي به اين نظام وارد کند بدترين منکر را انجام داده است.
*ايرنا