کد خبر: ۸۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۸

قلعه‌نویی: صورتمان را با سیلی سرخ نگه‌ داشته‌ایم

 سرمربی باشگاه استقلال می‌گوید تیمش مشکلات زیادی داشته، ولی او و همکارانش صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند و این تیم را با چنگ و دندان در کورس قهرمانی حفظ کرده‌اند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، امیر قلعه‌نویی با بیان این که تیمش هفت ماه است که پولی دریافت نکرده، اظهار کرد: مشکلات مالی استقلال یکی از مسایلی است که در نتیجه‌ نگرفتن ما موثر بوده. مگر من بدم می‌آید که بازیکن خوب بگیریم. باشگاه مشکل مالی دارد و دلیل آن بحث واگذاری است. پولی در باشگاه نیست و با وجود تلاش‌های افشارزاده و هیات مدیره خیلی از مشکلات هم‌چنان پا برجاست. با این حال ما با چنگ و دندان سعی کرده‌ایم تیم را حفظ کنیم و این نکته به نظرم خیلی ارزشمند است.

او افزود: ما هفت ماه است که با سیلی صورتمان را سرخ نگه داشته‌ایم و همان طور که گفتم مشکلات زیادی داریم. الان انتهای فصل است و بازیکن به ما می‌گوید که 50 درصد پولم را نگرفته‌ام. اگر هم ببریم قرار نیست پاداشی داده شود، پس با چه انگیزه‌ای بازی کنیم. از سویی دیگر ما در 20 روز تنها با هفت بازیکن تمرین کرده‌ایم. این مسائل باید دیده شود. البته نقدها ارزشمند است و من به آنها احترام می‌گذارم. با این حال ما تا آخرین روز تلاشمان را می‌کنیم.

امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به انتقادات پیشکسوتان از وی و استقلال چیست؟ عنوان کرد: هر کسی نظری دارد و ما به همه نظرات احترام می گذاریم اما باید دید که این انتقادات را چه کسانی مطرح می‌کنند و آنها چه جایگاهی در این فوتبال دارند. یکسری از پیشکسوتان با ما همراهی می‌کنند و همیشه در کنار ما هستند. یکی مثل هادی نراقی که دلش برای استقلال می سوزد به من زنگ زده و نکاتی را به من گفته است اما یکی هم هست که به دنبال چاپ عکسش در روزنامه‌هاست و به همین دلیل انتقاد می‌کند.

وی ادامه داد: یک عده هستند که جایگاه بزرگی در فوتبال ایران دارند و سوابق و افتخارات‌شان خیلی بزرگ است. مثل منصور پورحیدری که نقدهایشان را می‌پذیریم و مخلصشان هم هستیم اما بنده خدایی که اسمش را نمی آورم به دنبال چاپ عکسش است و صحبت‌هایش فنی نیست. کسی مثل نراقی چون دلش می‌سوزد نقد ارزشمندی می‌کند اما یک عده هستند که سابقه مربیگری ندارند و هر جا که بودند به هفته‌ پنجم نرسیده اخراج شده‌اند مگر می‌توان نقد آنها را فنی دانست.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شانس آبی پوشان برای قهرمانی کمتر شده؟ گفت: بله! شانس ما کم شده است اما دوازده امتیاز پیش‌رو داریم و باید تا آخر بجنگیم. ما مشکلات زیادی داریم که روی روند کاری ما تاثیر گذاشته‌اند.
*ایسنا