کد خبر: ۸۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۰

نظر اعضاي هيأت‌مديره استقلال درباره قلعه‌نويي چيست؟

 عضو هيأت مديره باشگآه استقلال گفت: فکر نمي‌کنم هيچ کدام از اعضاي هيأت مديره نظري بر عدم حضور قلعه‌نويي داشته باشند.

رضا صادق‌پور درباره اينکه گفته مي‌شود يکي از حاميان امير قلعه‌نويي در جلسه امروز هيأت مديره است،‌گفت: نه تنها نگاه من بلکه فکر مي‌کنم تفکر تمام اعضاي هيأت مديره و مديرعامل باشگاه حمايت از روند کاري سرمربي تيم بوده است.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه نياز داريم به انگيزه مشترک براي رشد به منظور رسيدن به اهداف‌مان در 4 بازي باقيمانده برسيم، بايد همه از امير قلعه‌نويي حمايت کنيم تا به اين اهداف از پيش تعيين شده برسيم. فکر نمي‌کنم هيچ کدام از اعضاي هيأت مديره هم نظري بر عدم حضور قلعه‌نويي داشته باشند. اما اين موضوعات در جلسه امروز مشخص مي‌شود و من به عنوان عضوي از اعضاي هيأت مديره پيشنهاد مي‌کنم به همکاري با قلعه‌نويي ادامه دهيم و با خرد جمعي به اهداف خود برسيم.

عضو هيأت مديره باشگاه استقلال در خصوص اينکه گفته مي‌شود مقداد نجف‌نژاد قرار است به عنوان رئيس هيأت مديره باشگاه معرفي شود گفت: يکي از مواردي که هنوز قبل از جلسه است و نمي‌توان در خصوص آن صحبت کرد و بايد در پايان جلسه و توسط سخنگوي باشگاه اعلام شود اين موضوع است بايد پس از طرح و بررسي مسائل تصميم‌گيري خودمان را انجام دهيم. نگاه و تفکر اعضاي هيأت مديره،‌حفظ آرامش و تعامل با باشگاه است تا آنچه را که مردم انتظار دارند به آن برسيم.
*فارس