کد خبر: ۸۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

پزشکان، مهران مديري را تحريم کردند! / اگر مهران مديري مريض شود، چه مي‌شود؟

فردا نوشت: «در حاشيه»، آنقدر به شوخي با جامعه پزشکي ادامه داد که تحريم شد. هنوز پنج قست هم از پخش سريال مديري نمي‌گذشت که بعضي از پزشکان در بيانيه‌هاي مختلف نه تنها کارگردان آن را مورد توهين قرار دادند بلکه پزشکان ديگر را تشويق به نديدن سريال و تجمع در مقابل سازمان نظام پزشکي کردند. حتي بعضي از پزشکان معترض در گفتگويي مي‌گويند به قدري از مهران مديري و سريالش منزجر شده‌اند که قصد دارند درباره کار و زندگي شخصي او افشاگري کنند بلکه در اين باره هم سريالي ساخته شود!

اين سريال قبل از رفتن روي آنتن با اما و اگرهاي زيادي از سوي وزير بهداشت و سازمان نظام پزشکي مواجه بود تا جايي که پس از چند قسمت فيلمبرداري، ساخت آن متوقف شد و عوامل با اعمال تغييرات و بازنگري‌ها در فيلمنامه، پس از وقفه‌اي کوتاه مجددا شروع به کار کردند.

خسرونيا: دستتان توسط همين پزشکان خوب شد!

همين چند وقت پيش بود که رييس جامعه متخصصان داخلي ايران از تحريم و مشاهده نکردن سريال «در حاشيه» توسط پزشکان خبر داد و گفت: «کساني که براي يک سريال ۷ تا ۱۰ ميليارد دستمزد مي‌گيرند پاسخ دهند مردم بر اثر بي‌اعتماد سازي چنين سريال‌هايي بايد به کدام پزشک مراجعه کنند.»

خسرونيا با انتقاد از سريال افزود: «خوشبختانه اين سريال را تماشا نمي‌کنم چون پزشکان در اعتراض به ساخت چنين سريالي مشاهده سريال «در حاشيه» را تحريم کردند.»

خسرونيا بيان کرد: «مدت‌ها آقاي مديري خودش از ناحيه دست بيمار بود و همين پزشکان وضعيت جسمي‌اش را بهبود دادند، حال اين درست است که پس از بهبودي اينگونه جامعه پزشکي را تمسخر کند؟ البته بنده به هيچ وجه مخالف نقد نيستم و خودم از جمله کساني هستم که به عنوان رييس دادگاه بدوي سازمان نظام پزشکي به تخلفات جامعه پزشکي رسيدگي مي‌کنم ولي اين تخلفات در بالا‌ترين آمار پنج در هزار است، نابراين چرا ديگر صنوف به نقد کشيده نمي‌شوند.»

پزشکان مي‌خواستند تيغم بزنند؛ دست مهران مديري را مي‌بوسم

سريال «درحاشيه» ‌، حاشيه‌هاي بسياري داشته است. اين سريال از سوي پزشکان با برخوردهاي شديدي مواجه شد و در مقابل مورد تشويق بسياري از بينندگان! طوري که مخاطبان زيادي از سريال آقاي مديري حمايت کرده‌اند و نکات اين سريال را واقعيت‌هايي پنهان در جامعه پزشکان دانسته اند.

به تازگي سامان احتشامي، آهنگساز و نوازنده پيانو گفته: دست مهران مديري را مي‌بوسم که در سريال «درحاشيه» واقعيت‌هاي پنهاني را به تصوير کشانده است.

اين آهنگساز ادامه داده: چهارم فروردينِ همين امسال (۱۳۹۴) بود که از نردبان افتادم و کمرم ضربه ديد. اين اتفاق زماني رخ داد که ۶ – ۷ ساعت به پروازم براي سفري خارجي مانده بود. به سختي توانستم که سفرم را بروم و برگردم. به محض رسيدنم به ايران به دکتر مراجعه کردم. تقريبا با ۵ دکتر مشورت کردم. متاسفانه برخي از پزشکان که قصد کسب درآمدِ بيشتر از بيماري من را داشتند، عمل جراحي را به من پيشنهاد دادند. دو تن از اين پزشکان به طور کاملا شيک و البته جدي قصد تيغ زدنم را داشتند.

احتشامي تاکيد کرده: اگر تن به عمل جراحي مي‌زدم، ۶۰ ميليون تومان هزينه‌اش مي‌شد. جالب اينکه يکي از همين پزشکان بدون اينکه من را از نزديک معاينه کند، تلفني به من گفت «برو بخواب تا بيام عملت کنم.»

اين نوازنده پيانو درباره روند درمانش افزوده: پس از اينکه از تلاشم در ميان برخي از پزشکان به نتيجه‌اي نرسيدم، سراغ پروفسور کاظم عباسيان رفتم. عباسيان درباره دردِ کمرم گفت: «کمري که من مي‌بينم با استراحت و رعايت برخي اصول خوب مي‌شود». هم اکنون هم زير نظر پروفسور عباسيان مشغول آب‌درماني هستم.

وي با انتقاد از برخي پزشکان، بيان کرده: متاسفانه پزشکاني که مي‌خواستند براي نفع شخصيشان من را عمل کنند، روحم را آزار دادند و زندگي را براي مدتي به کامم تلخ کردند. اما کسي مانند عباسيان بعد از معاينه من، جوري با من حرف زد که دردِ کمرم نصف شد. اما پزشکان ديگر تنها دردم را زياد کردند.

حال سوال پيش آمده اينجاست که پزشکاني که طاقت انتقاد را نداشته و سريال مهران مديري را تحريم کردند، زمان بيماري مهران مديري با آنچه برخوردي خواهند داشت؟

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
2
16
پزشكان نه عده اي پزشك نما كه جنبه انتقاد ندارند بنده خودم متخصص داخلي هستم وباعث افتخار است كه در خدمت جامعه هنري از جمله جناب مديري باشم واز خدا ميخواهم تن ايشان سالم باشد ونيازي به بعضي پزشك نماها نداشته باشد
مرتضی
|
UNITED STATES
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
5
8
آقایون و خانمای پزشک مادر بزرگ من تو بیمارستان امام رضای تبریز تحت عمل مهره کمر قرار گرفت.اون روز تیم تراکتور بازی داشت.خودم با گوشام شنیدم که وقتی تراکتور گل زد از اتاق عمل صدای سوت و کف میومد.این فقط یه نمونست که خودم دیدم.جالبه بدونید که مادربزرگم به دلیل به هوش نیومدن فوت کرد و ما اشتباه کردیم و شکایت نکردیم.فقط اینو میخام بگم به پزشکا که فکر نکنید خیلی از مردم جلوترید و با این کاراتون مردم رو او از خودتون بیشتر زده نکنید
با تشکر از آقای مدیری جهت فیلم خوبشون
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
2
7
اونقدر داره میره خارج از کشور همین . چرا جاهای دیگه خون پزشکان به جوش نمیاد تا پول توی حساب نباشه عمل نمیکنن
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
3
10
مهران مدیری را تحریم کنند یا نکنند در قلب ما جادارد
سهیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
3
13
تکبر قشر پزشکان به هیچ کس پوشیده نیست. این قوم خودشون رو تا جایی تافته جدابافته میدونند که حتی یه شوخی رو تحمل نمیکنند، چه برسه به بیان حقایق. اگر در حاشیه ریشه در حقیقت نداره پس چرا انقدر بهتون بر میخوره؟ (تیک که این رو چاپ نمیکنه ولی ما حرف دلمون رو زدیم)