کد خبر: ۸۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۹

پايان قهر قلعه‌نويي و افشارزاده!

  دومين دوره قهر افشارزاده و قلعه نويي در ليگا امسال به پايان رسيد!

سرمربي استقلال صبح امروز به باشگاه استقلال رفت و با مديرعامل ديدار کرد. پس از اين جلسه او گفت که مديرعامل قول داده است به زودي مشکلات حل شود. اما فارغ از نتيجه جلسه، نکته کليدي ديدار قلعه نويي و افشارزاده بعد از مدت ها بود.

در فصل جاري، نتايج استقلال و عملکرد اين تيم باعث شد تا مديرعامل و سرمربي چند بار در رسانه ها مقابل هم قرار بگيرند. پس از شکست 2 بر يک استقلال در هفته دهم ليگ برتر بود که اولين دوره قهر مديرعامل و سرمربي آغاز شد. خيلي زود خبر رسيد افشارزاده و قلعه نويي در مسير بازگشت از اصفهان در هواپيما کنار هم نشسته بودند و حتي يک کلمه هم با يکديگر حرف نزدند.

بعد از بازگشت به تهران، قلعه نويي ديگر در هيچيک از جلسات باشگاه حاضر نشد تا مشخص شود شايعه قهر آنها، کاملا درست بوده است. سرانجام پس از برد يک بر صفر استقلال مقابل سايپا بود که قلعه نويي به باشگاه رفت و با افشارزاده ديدار داشت. خيلي ها از اين ديدار به عنوان جلسه آشتي قلعه نويي و افشارزاده ياد کردند.

اما اين وضعيت چندان پايدار نماند چراکه دوباره افشارزاده پس از نتايج ضعيف استقلال به عملکرد قلعه نويي انتقاد کرد و گفت او به حرف هايش براي از بين بردن ضعف هاي تيم، گوش نمي دهد.

بدين ترتيب دوره دوم قهر آنها هم آغاز شد. اما پس از مدت ها سرانجام قلعه نويي و افشارزاده صبح دوشنبه در باشگاه استقلال ديدار و درباره مشکلات تيم در فصل جاري گفت و گو کردند. در اين جلسه آنها کنار هم نشستند و افشارزاده گفت که به زودي پول خوبي به حساب باشگاه واريز مي شود تا مشکلات را حل کنند.

*خبرآنلاين