کد خبر: ۸۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۳

وصال مادر و فرزند پس از 33 سال

 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: مراسم استقبال از خانواده و مادر شهید شمسی‌پور پس از 33 سال، فردا ساعت ۱۷ در گلزار شهدای شهر محمدیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا مهدی طاهرخانی اظهار کرد: یکی از شهدای گمنام شهر محمدیه قزوین که سال ۱۳۸۹ در این شهر تدفین شده بود، شناسایی شد.

وی افزود: از عموم مردم استان قزوین دعوت می‌کنیم تا در مراسم وصال مادر و فرزند شهیدش شرکت کنند تا از خانواده شهید شمسی‌پور بخواهند اجازه دهند که فرزندشان در همان شهر محمدیه بماند.

طاهرخانی گفت:این شهید «احمد شمسی‌پور» نام دارد که فرزند علی‌اکبر و متولد شهریار کرج است و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در اردیبهشت سال ۱۳۸۹ در شهر محمدیه قزوین بعد از مراسم تشییع با شکوه توسط مردم شهید پرور شهر محمدیه در بوستان شهدای گمنام این شهر تدفین شده بود که بر اساس آزمایش DNA شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: شهید شمسی‌پور در تاریخ هفتم شهریور ماه ۱۳۴۱ در شهر شهریار متولد شده و با عضویت بسیجی در سال ۱۳۶۱ از لشکر ۱۰ سید الشهداء به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: شهید احمد شمسی‌پور در دوازدهم مهر سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی سومار و در عملیات مسلم ابن عقیل به شهادت رسیده است.