کد خبر: ۸۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۶

شايعه برکناري برانکو از کجا آمد؟

  بازگشت حميدرضا سياسي از زندان دوباره اتفاقات جديد در باشگاه پرسپوليس کليد زده است.

سياسي که کمتر از يک هفته است که از زندان آزاد شده، با ميلي عجيب به تيتر اول بودن، بي‌واهمه از عواقبي که يک بار دردسر بزرگي برايش آفريده در سه روز گذشته مکررا به گفتگو با رسانه‌ها پرداخته تا باشگاه را متاثر از بازگشت خود کند.

نکته مهم اين است که در روزهاي بازداشت سياسي، محمدحسين نژادفلاح وظايف او را برعهده داشته و عملا مديرعامل بوده است و شرايط جديد به اين معناست در حال حاضر در ساختمان 5طبقه خيابان شيخ بهايي تنفس مي‌کند.

سياسي امروز در جلسه‌اي با حسين عبدي و حميد درخشان در دفتر باشگاه شرکت کرد که اين کار برخلاف عرف محسوب مي‌شود چرا که برانکو، سرمربي جديد قرمزها ميلي به همکاري با عبدي از خود نشان نداده و حميد درخشان هم اساسا از دايره قدرت و تصميم‌گيري فني خارج شده و لزومي به بازگشت مجددش نيست. مديرعامل سرخ‌پوشان سپس جلساتي ديگر در دفتر باشگاه برگزار کرد که از اين جلسات موضوع برکنار قريب‌الوقوع برانکو ايوانکوويچ بيرون آمد.

مربي‌اي که امسال و سال آينده با پرسپوليس قرارداد دارد و طبعا اخراج او تنها پس از دو مسابقه با هر نتيجه‌اي کاري غيرقابل قبول و عملي ديوانه‌وار محسوب مي‌شود؛ به خصوص اينکه اين امر خسارتي بالاتر از 600 هزار دلار را به اين تيم تحميل خواهد کرد.

حميدرضا سياسي تصميم عجيبش در برکناري دايي، پرسپوليس را به شرايط امروز سوق داده است در گفتگوهايش به هيچ وجه استخدام برانکو را مورد تاييد قرار نداده و نسبت به آن احساس بي‌نظري کرده است که اين مساله نشان از اين دارد که به هرحال سياسي از اين اتفاق راضي‌ نيست. با انتشار شايعه برکناري برکنار برانکو با مسوولان وزارت ورزش تماس گرفتيم که آنها اين خبر را به شدت تکذيب کردند و تاکيد آنها اين بود که هيچ تصميمي در اين حوزه گرفته نخواهد شد مگر آنکه رضايت مديران وزارت در آن فراهم شود که اين مساله غير ممکن است.

با اين حال سوال مهم هنوز به قوت خود باقي‌است؛ اينکه چرا سياسي اين فکر را در ذهن مي‌پروراند و آيا با وجود تکذيب آن در يک رسانه ديگر تا چه حد براي عملي کردنش وقت خواهد گذاشت؟

يکي از مديران وزارت ورزش با تاکيد روي تاريخ مزايده باشگاه مي‌گويد: بايد تا روز مزايده صبر کرد. زماني که ممکن است بالاخره يک مالک دلسوز و عاشق بالاي سر پرسپوليس بيايد. آرزوي بزرگي که سال‌هاست محقق نشده و هواداران را در حسرت موفقيت‌هاي سال‌هاي دور گذاشته است.

*ورزش3