کد خبر: ۸۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۸۷
هشدار پوتین به تل‌آویو:

به سوریه هم موشک‌ های اس - ۳۰۰ می دهیم



 رئیس جمهور روسیه به رژیم صهیونیستی در زمینه تجهیز نظامی اوکراین هشدار داده است افزون بر ایران، سامانه موشکی اس - ۳۰۰ را به سوریه نیز ارسال می‌‌ کند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، وبگاه صهیونیستی «دبکا فایل» در گزارشی مدعی شد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به اسرائیل در زمینه تجهیز نظامی کییف هشدار داده است که در صورت وقوع چنین کاری مسکو با فروش سامانه دفاع هوایی اس - 300 به سوریه مقابله به مثل خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به رژیم صهیونیستی هشدار داد افزون بر ایران، سوریه را نیز به موشک های اس 300 مجهز خواهد کرد
هشدار ولادیمیر پوتین در این زمینه از تنشی دیگر میان روسیه از یک سو و آمریکا و رژیم صهیونیستی از سوی دیگر حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، اطلاعات بروز شده روسیه حکایت از آن دارد که همزمان با تجهیز نظامی مخالفان حکومت سوریه از سوی واشنگتن و تل آویو، آنها در حال تجهیز ارتش اوکراین نیز هستند.

دبکا فایل همچنین به نقل از منابع اطلاعاتی، نظامی خود نوشت: محموله‌ های کمک نظامی آمریکا، انگلیس، کانادا، آلمان و فرانسه به اوکراین انتقال داده شده‌اند و قرار است در روزهای آینده 290 افسر آمریکایی تیپ 173 نیروهای ویژه برای آموزش نیروهای این کشور وارد اوکراین شوند.

این گزارش می‌افزاید، ولادیمیر پوتین بارها به واشنگتن هشدار داده که تجهیز نظامی اوکراین باعث اقدام‌های روسیه در ضربه زدن به منافع آمریکا در اروپا و دیگر نقاط جهان خواهد شد.

به گزارش دبکا فایل، پوتین به طور تلویحی از عزم مسکو برای تجهیز سوریه به موشک‌ های اس - 300 خبر داده و تاکید کرده است تجهیز اوکراین از سوی رژیم صهیونیستی اقدامی مخرب در برقراری ثبات در اوکراین خواهد بود و سبب می‌ شود کرملین در فکر ارسال موشک‌ های یاد شده به سوریه باشد.