کد خبر: ۸۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۳

برنامه 90؛ جدال لفظی پرسپولیسی‌ها و تائید پنالتی سوخته

 برنامه این هفته نود در حالی روی آنتن رفت که جدال لفظی قائم مقام باشگاه پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه، بخش زیادی از زمان این برنامه را به خود اختصاص داد.

به گزارش مهر، برنامه دوشنبه شب نود با این سئوال که «محبوب‌ترین بازیکن دو دهه از بین بازیکنان عنوان شده چه کسی است؟» روی آنتن رفت و شش بازیکن یعنی اشکان دژاگه، خداداد عزیزی، رضا قوچان نژاد، جواد نکونام، محرم نویدکیا و وحید هاشمیان برای آن در نظر گرفته شده بود. عادل فردوسی‌پور تاکید کرد که این گزینه ها برای این انتخاب شده اند که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس ندارند و یا مدت حضورشان در این دو تیم کم بوده است.

پس از آن گزارشی از مرحوم عارف قلی زاده پیشکسوت باشگاه استقلال که هفته گذشته از دنیا رفته بود، پخش شد.

مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه این هفته بود. مرادی تایید کرد که داور بازی تراکتورسازی تبریز در هفته گذشته تغییر کرده و در واقع فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران انتخاب داور از سوی دپارتمان را وتو کرده بود. مرادی همچنین یکی از تصمیمات داور در بازی پرسپولیس با سپاهان را نادرست دانست. به اعتقاد مرادی، بازیکن سپاهان روی مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه مرتکب خطا شده بود و داور باید ضمن اعلام یک ضربه پنالتی به سود سرخپوشان، مدافع سپاهان را اخراج می کرد.

در خلال برنامه، محمد حسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس به صورت همزمان با حمیدرضا سیاسی مدیرعامل مستعفی این باشگاه روی خط تلفنی آمدند و دقایقی برنامه را تحت تاثیر قرار دادند. سیاسی تاکید کرد که با وجود بازداشت چندماهه اش، سوءت پیشینه ندارد و ادامه کارش در پرسپولیس مانعی ندارد.

همچنین نژادفلاح با انتقاد از سیاسی، حمایت هیات مدیره از وی را زیر سئوال برد و گفت: وقتی هیات مدیره مرا به عنوان قائم مقام انتخاب کرد، اختیارات کامل را به من داد. پس اولین کار حقوقی باید این می‌بود که هیات مدیره مرا برکنار کند در حالی که سیاسی هم به باشگاه برگشته است.

سیاسی در لابه‌لای صحبت هایش به توضیح درباره دلایل بازداشتش پرداخت و به مشکلاتش با اسپانسر و همچنین سفرش به اسپانیا و باشگاه رئال مادرید اشاره کرد که در این هنگام فردوسی پور از وی خواست به این موضوع که امنیتی است، ورود نکند.

قائم مقام پرسپولیس هم در پاسخ به این سئوال که حضور شما در این باشگاه به خاطر مسائل سیاسی و نزدیک بودن به انتخابات است، تاکید کرد: شما چرا به مقداد نجف نژاد توجه نمی کنید. ایشان چه زمانی رئیس هیات مدیره استقلال شد؟ مگر می شود به او نگاه نباشد و به من این نگاه باشد؟

نژادفلاح در پایان حضورش در انتخابات بعدی مجلس را تایید و تکذیب نکرد و گفت: نظر من در اینباره نه مثبت است نه منفی. اجازه بدهید سیاسی صحبت نکنم!

رامین رضائیان مدافع ملی پوش راه آهن میهمان حضوری برنامه بود و درباره شروع دوران فوتبال و حضورش در تیم ملی صحبتهایی انجام داد.

در بخش پایانی برنامه، اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد نوین اهواز که روز دوشنبه به لیگ برتر صعود کرد، روی خط برنامه آمد و گفت: از روز سه شنبه راهکارهای حضور این تیم در لیگ برتر را بررسی می کنیم.

وی همچنین برقراری تماس های مشکوک با بازیکنان تیمش را تایید کرد و گفت: یک نفر دو بار با بازیکنان ما تماس گرفته بود که ما تو را برای فصل آینده می خواهیم ولی مقابل فلان تیم‌ها اینطور یا آنطور بازی کن.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم روی خط برنامه آمد و درباره حضور همزمان فولاد خوزستان و فولاد نوین در لیگ برتر گفت: در صورتی‌که این دو باشگاه هیات مدیره، مدیرعامل و منابع مالی جداگانه داشته باشند، مشکلی برای حضورشان در لیگ برتر وجود ندارد.

بیش از یک میلیون و 750 هزار نفر در مسابقه پیامکی این هفته شرکت کرده بودند که خداداد عزیزی با کسب 47 درصد آرا، از میان شش بازیکن یادشده به عنوان محبوبترین بازیکن انتخاب شد.