کد خبر: ۸۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۵

دستگيري شرور خطرناك در درگيري

 درگيري مسلحانه پليس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با باند قاچاق مواد مخدر با دستگيري يكي از اشرار و كشف ٢٠ كيلوگرم هرويين پايان يافت.

به گزارش اعتماد، سردار حسين چناريان، فرمانده انتظامي كرمان، زمان دقيق اين عمليات را روز شنبه اعلام كرد و تشريح جزييات آن گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتي چندماهه موفق به شناسايي يكي از باندهاي مسلح قاچاق مواد مخدر از نوع هرويين شد كه قصد داشتند در تازه‌ترين اقدام خود محموله‌اي از هرويين را از استان سيستان و بلوچستان وارد اصفهان كنند.

به اين ترتيب ردزني محل‌هاي تردد اين باند در دستور كار قرار گرفت تا سرانجام مختصات دقيق زمان و مكان ورود آنها به اصفهان شناسايي شد.

سردار چناريان با اشاره به محورهاي خاكي و بياباني اطراف ايست بازرسي مرصاد به عنوان مسير اصلي تردد قاچاقچيان از اعزام اكيپ ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر و كمين ماموران در اين مسير خبر داد و گفت: ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسايي مسير تردد قاچاقچيان در محورهاي خاكي و بياباني اطراف ايستگاه بازرسي مرصاد، اقدامات لازم را براي انهدام باند مسلح قاچاق مواد مخدر آغاز كردند.

در اين عمليات، قاچاقچيان مسلح به محض روبه‌رو شدن با ماموران انتظامي اقدام به تيراندازي كردند كه با آتش سنگين روبه‌رو شدند.

به گفته فرمانده انتظامي كرمان، سرانجام پس از نيم ساعت درگيري مسلحانه، تلاش سوداگران مرگ براي وارد كردن محموله هرويين به استان بي‌نتيجه ماند و اعضاي اين باند به سرعت پا به فرار گذاشتند. در اين درگيري يكي از قاچاقچيان نيز كه به دليل اصابت گلوله مجروح شده بود دستگير و تحت تدابير امنيتي به بيمارستان منتقل شد.

سردار چناريان با اشاره به بازرسي از متهم به كشف يك كوله حاوي ٢٠ كيلو و ٤٠٠ گرم مواد مخدر ازنوع هرويين و يك قبضه سلاح جنگي و مهمات مربوط به آن از ادامه تحقيقات پليس مبارزه با مواد مخدر اصفهان براي انهدام كامل باندهاي مواد مخدر در سطح استان خبر داد.